wie weet .......... ???????

hallo allemaal. vorige week had ik bij het plassen iets bloed verlies en daarna wat bruin/rooie afscheiding. baalde als een stekker eerst want dacht dat ik ongi werd. mijn cyclus is nogal onregelmatig en je kan er gewoon geen peil op trekken zeg maar. maar nou heb ik sind een paar dagen dat mijn darmen van slag zijn en dat ik me niet helemaal lekker voel. zou het iets betekenen? ik moet officieel volgende week ongi worden (28ste dag) maar het kan net zo goed eerder zijn want heb het ook wel eens vel te vroeg. heeft iemand dit ook weleens gehad? of iemand die dit ook heeft? we zijn nu in ronde 9 maar als het niet lukt gaan we gewoon door met oefenen. veel succes meiden en hopelijk lukt het . dag groetjes mij.
 
Hoi meis,

Het bloed wat je hebt verloren zou best wel eens kunnen duiden op een innestelingsbloeding (zo ging dat bij mij ook bij mijn vorige zwangerschap). Ik zou nog even een paar dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent zou ik even een test doen!!

Succes!!!
 
Hopelijk heb jij meer geluk dan ik;ik had het de laatste 2 ongi's ook tussendoor en een paar dagen voor mijn ongi.nou zit mijn lichaam erg raar inelkaar is al gebleken. dus bij een ander zou het weleens goed raak kunnen zijn!
succes!
gr. petra uit h
 
Terug
Bovenaan