Wie weet????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben er even tussenuit geweest omdat ik er niet zoveel mee bezig wou zijn, maar lees alweer een aardig tijdje mee. Was eind feb gestopt met de pil en eindelijk na 77 dg m'n ongi. Daarna na 34 dg. Dat schiet op. Ben toen begonnen met ov.testen. Wou sowieso weten of ik überhaupt wel een eisprong had. En zowaar 8 juli pos test! En ook m'n ei gevoeld. Dus ook lekker geklust natuurlijk.
Als ik goed gerekend heb, heb ik 23 m'n NOD. Ik heb  nog geen enkele klacht (zegt niks) en wou wachten met testen tot de 24e.
Ik heb al wel testen in huis van sensitest en omdat die zeggen dat je kunt testen 4 dg voor je nod kon ik me niet meer inhouden (stom he).
Dus nu komt het: Ik heb een heeeeeeeeeeel vaag streepje. Je kunt net zien waar die moet zitten zeg maar. Maar je ziet het (als je goed kijkt) dus wel.
Ik weet dat ik over een paar dagen nog eens moet testen maar ik was benieuwd of er ook meiden  zijn die ervaring hebben met sensitest en ook een heel vaag streepje hebben gehad.
Groetjes van een "in spanning afwachtende" meid

hai hai

ik had   bij me eerste ook een vaag steepje, maar dat was met een kruidvat test,
volgens mij is het zo ook al is ie heel vaag , betekend dat wel dat je zwanger ben.

succes

barbara

hallo
ik feliciteer alvast want een streep is een streep en naar mijn idee zijn bijna alle zwangerschapstesten voor 99 procent betrouwbaar hoor!!!
heel veel geluk
liefs tamaar

Hey hallo,

Ja meid een streepje is een streepje dus feliciteer ik je alsvast voorzichtig!!!
Hoop dat de volgende test nog positiever is, succes hé!!!
Wat spannend hé!!!

Liefs sandy

Hallo Ria!

Ik denk wel dat je zwanger bent ookal is het streepje heel dun, gefeliciteerd dan he..
Maar je zou voor de zekerheid nog een keer kunnen testen na een paar dagen!
Ik heb mijn nod hetzelfde dan jou alleen 2 dagen later, ook ik kon me niet inhouden en heb getest (veel te vroeg) dus negatief..
Heb je geen klachten?
Ik had gister een hele sjagie bui pff en mijn borsten deden ontzettend zeer, dat word nu wel minder..

Groetjes ssuss

hey!
Een streep is een streep hoe licht ie ook is! :D
Gefeliciteerd!!!
Ik zit  een beetje in  het zelfde schuitje als Suss.. Mijn NOD
was gister maar een licht gekleurd slijm  verlies
op di/woe en nu nix... Ook getest gisteren..
Wilde wachten tot morgen, maar kon het nie laten...
Maar een dikke Nee- streep... Dus ik w8 tot de duivel
eraan komen... Of weg blijven...
Geniet ervan, mocht het zo zijn!!! :D
Liefs!!!

Hoi,
bedankt voor jullie reacties. Ik hoop het zo!!
Heb besloten om zondagochtend, samen te testen. Echt zo spannend. Kan eigenlijk niet wachten. Ik denk als het dan positief is, ik het pas ga geloven. Het is zo raar. Want ik heb inderdaad eigenlijk geen klachten, geen zere borsten niet misselijk. Alleen een beetje moe en ben erg onrustig 's nachts, kan mijn draai niet vinden. Maar ja dat kan ook van de hitte komen he. En ik heb soms hele lichte krampjes (bijna verwaarloosbaar) dat je denkt: zijn dat nu mijn darmen  of is het toch iets anders.  
Ik wil er ook niet teveel bij nadenken, want als het dan niets is dan heb je weer een teleurstelling.
Jullie horen het, en voor iedereen die ook die tijd  hun nod hebben: veel succes!!!!
R  

Terug
Bovenaan