Wie weet?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb toen ik zwanger was in zo'n doos (weet niet meer welke) handige tuitbekertjes gekregen. Hele simpele zonder antilek of handgrepen. Gewoon een bekertje met een los dekseltje met een tuitje waar 1 groot gat in zit.
Wie weet waar je die dingen kan kopen? Zijn nl de enige tuitbekers waar mijn dochtertje uit drinkt.

Hoi,

Je bedoelt die plastic doorzichtige waarvan er drie in een doos zaten? Ik kreeg ze toen in die doos van de babydump.

Groetjes, KT

ja dat klopt, bij mij zaten ze ook in de doos van babydump,

groetjes susanne

Ja inderdaad!!!! Babydump, pfff bedankt. Zal eens kijken of ze die daar ook verkopen. Mijn moeder wil er nl. ook hebben voor als Iris bij haar is. Die heeft wel een hele mooie met handvaatjes enzo maar daar kan Iris dus niet mee overweg.

Wij hebben stiekem nog een doos gehaald, alleen het adres van mijn   ouders gebruikt (wel met toestemming). De lepeltjes worden hier veel gebruikt en sinds kort dus ook die bekertjes!

Slim!! En die lepeltjes hebben wij ook veel gebruikt, nu niet meer. We gebruiken nu eierlepeltjes die zijn wat groter en mevrouw is nogal gulzig. Hihi.

Terug
Bovenaan