A
Anoniem
Guest
Misschien ben ik toch wel zwanger! Heb al een paar dagen last van lichte vorm van misselijkheid. En alleen bij dezelfde dingen als bij de eerste zwangerschap! Toen ik niet tegen de geur van sju (jaja, hoe kan het haha) een bepaalde deo van mn man en het verschonen van poepluiers. Vooral de laatste is vervelend aangezien ik gastouder ben en dus volop in de luiers zit hihi! Maar heb hier normaal geen enkel probleem mee ( en geloof me, ik ben wel wat gewend onderhand haha) maar sinds een paar dagen niet meer, en ik heb sinds vandaag weer precies hetzelfde gevoel als bij mn eerste zwangerschap, een opgeblazen gevoel, steken in mn buik en knoop open doen helpt niet hihi! Laat ik er maar vanuit gaan dat gewoon ongi ga worden, maar vind het wel apart! Ga vanavond dan ook maar fijn genieten van het concert en even ergens anders aan denken!
Zo, een heel verhaal maar moest het gewoon even kwijt want mn man die is hier te nuchter voor haha!
Fijn weekend allemaal!!
Zo, een heel verhaal maar moest het gewoon even kwijt want mn man die is hier te nuchter voor haha!
Fijn weekend allemaal!!