wie weet..

A

Anoniem

Guest
Ben even een weekendje weg en moet beginnen met lezen op pag 2!!
@alle meiden waar de red devils weer zijn gearriveerd...jammer meiden!! Hopelijk krijgen jullie kerstkindjes!!!
Zelf zit ik in de wacht. Heb as woensdag mij nod, maar verlies sinds gisterenavond een heeeeel klein beetje donkerbruinige afscheiding. (sorry voor de details). Ik denk dus dat mijn ongi er aan zit te komen, maar we wachten deze week even af. Wanneer kun je eigenijk innestellingsbloed verliezen? Volgens mij zo rond je nod toch? (porbeer nog een heeeel klein beetje hoop te houden haha)

Liefs ciomama

het kan rond je nod komen, zelfs binnen 7 dagen na je ei... dus er is nog hoop, maar hoop niet te veel dan kan het altijd meevallen!
SUcces!

Hoi Ciomama,

Is het bij alleen wat bruine afscheiding gebleven / al gestopt? Hoop voor je dat het inderdaad een innestelingsbloeding is!

Duim voor je. Liefs Lisette

Volgensmij kan dat een tijd voor je NOD al en vlak erna. Mijn vriendin (nu 12 weken zwanger) is gewoon nog een volledige week ongesteld geweest terwijl ze al zwanger was. Zo zie je maar...

Tot nu toe zet het nog niet door. De ene keer is er niks en de andere keer weer een beetje bruinige afscheiding. Kan (bij wijze van) denk ik wel een dag doen met een dun maandverbandje. Ben ook goed verkouden, al denk ik niet dat dat invloed heeft. Nou ja, we wachten wel....

Wauw...het lijkt op een innesteling, maar zeker weet je het pas over een paar dagen. Oh ik zou me niet meer kunnen bedwingen en een test doen. Ik had toendertijd al een pos. test 4 dgn voor NOD. Spannend....!!

Spannend zeg! Het kan alle 2 de kanten op gaan.
Hopelijk test je snel positief!

Hey ja het kan geloof ik vanaf 5 dagen na je ei, tot de eerste weken van je zwangerschap? Ik probeer ook maar wat te vinden op internet. Zit nu ook met een bloeding, niet bruin, maar rood maar ook met licht.. Kan gewoon geen mens zijn (of wil ik te graag) volgende week maandag pas mijn nod. Succes ik hoop voor je dat het raak is :)

Terug
Bovenaan