wie wel/wie niet zwangerschapsgym/yoga

A

Anoniem

Guest
hey meiden.
wie van jullie heeft er wel voor gekozen en wie niet?
en waarom dan niet? en hebben jullie daar spijt van gehad?
ik heb yoga gedaan maar het is helemaal niks voor mij dus ik ben daar mee gestopt.nu wil ik wel op zwangerschapszwemmen gaan.
beneiuwd naar jullie verhalen enzo.
bedankt!
x teddyboy  

vandaag precies 27 wkn

Hoi Teddyboy,

Ik zit op zwangerschapsgym (cursus Rondom zwanger) en vind het erg leuk. Niet zweverig en gewoon veel informatie en gezelligheid.

Groetjes Mariska

32 weken en 4 dagen

Hoi hoi,

Ik ben nu zwanger van de 2e en heb bij allebei aan niets gedaan.
Ik zou er inderdaad op gaan voor de contacten en gezelligheid maar niet om wat te leren over je bevalling want het lijkt mij dat je het op dat moment toch weer vergeet hahaha.
Kan er niet over oordelen verder.
Heb er geen spijt van, heb het al druk genoeg maar dat zwemmen lijkt me inderdaad wel erg leuk.
Heb zelf 1 x mee gedaan en het heeft wel wat om met allemaal dikke buiken het water in te gaan.
Misschien dat ik toch nog wel   op zwemmen ga nu...het is toch ook weer een stukje ontspanning.

gr marijke

Hoi Teddyboy,

Ik heb me ingeschreven voor een zwangerschapscursus in combinatie met Cesartherapie.
Daarbij krijg je les in hoe je je houding moet aanpassen aan de veranderingen van je lichaam en zo. Ik denk dat ik daar wel baat bij heb aangezien ik snel last heb van mijn rug en nek (waar ik een tijd geleden mensendiecktherapie voor heb gehad).
Daarnaast krijg je dan ook nog wel oefeningen voor tijdens de bevalling maar dat is dus een onderdeel van de cursus.
Ik vind het ook wel leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten. Ik ben erg benieuwd! Ik mag 26 april beginnen. Dan ben ik 26 weken op weg.

Groetjes,
Maike
21w en 4d zwanger

Terug
Bovenaan