Wie weten dit

hallo
ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest en ik heb een cyclus van 36 dagen. nu heb ik een tijd terug allemaal testen gedaan en allemaal positief. nu heb ik afgelopen woensdag weer getest en die was ook positief. nu had ik afgelopen donderdag avond wat bloed verloren en vrijdagochtend weer dus ik heb het ziekenhuis gebeld en ik mocht langs komen voor een echo maken dus dat heb ik gedaan maar er was niets te zien op de echo alleen maar bloed kan dit of niet.
en kan ik nog zwanger zijn dat de verloskundige niets ziet of moeten ze wel wat zien als ik ongeveer 6 a 7 weken heen ben. ik heb nu veel bloed verlies maar ik heb geen buikpijn en kramp gehad dus ik snap het niet meer
ben ik nu niet meer zwanger dan of wel.
en hoe lang duurt het ongeveer weer voordat je weer zwanger kan worden als ik een miskraam heb gehad ik weet dus niet of ik dit ook gehad heb hoor maar ik denk het haast wel. of dachten jullie van niet.
graag hoor ik jullie reacties
groetjes anoniem
 
Hoi, wat naar voor je. Ik heb vorig jaar twee miskramen gehad. Bij de eerste, met 6 weken had ik een echo waarop wel al het vruchtzakje en een kloppend hartje te zien was. Helaas ging het in de 8e week mis. Ik heb ook geen last gehad van buikpijn of krampen. Bij de tweede miskraam, met 6 weken had ik wel veel mensturatieachtige buikpijn.
In principe kun je meteen weer zwanger worden, maar geadviseerd wordt om een ongi af te wachten, o.a. omdat bij een volgende zwangerschap dan beter vast te stellen is, hoever je bent.
Kan me voorstellen, dat je nu in een dipje zit, maar het komt heus wel goed, meid en wie weet, ben je toch zwanger en was het alleen even niet goed te zien.
Groetjes, Melanie
 
Ik heb dit ook gehad, de testen positief mar al gauw kreeg ik bloedingen zoals een menstruatie.
Ik had geen buikpijn of krampen, bij een inwendige echo was ook niets te zien, zelfs niet of er iets had gezeten.
Voelde me belazerd door mijn eigen lichaam.
Had toen verschillende testen gedaan dus zwanger was ik wel op dat moment.
Daarna ben ik nog 1 keer ongesteld geworden en de maand daarop was het alweer raak!
Ondertussen al 33 weken....

Succes
 
Terug
Bovenaan