Wie wil een mooie gipsenbuik belegd met mozaiksteentjes in jouw gewenste kleur?

Hallo Dames,

Mijn vriendin ( de crea-bea) maakt voor zwangeren een prachtige gipsbuik. Samen met haar vriend werkt ze die helemaal af met mozaiksteentjes in de kleur die je wil. Het eind resultaat is prachtig. Ik ga het zelf ook laten doen door haar. Ondertussen maakt ze foto's en het eindresultaat is tijdloos!

Als je kinderen hebt mogen die mee en als ze willen kunnen ze geschminkt worden of een handje bij mama op de buik mee laten gipsen. (of natuurlijk de hand van je partner!)

Als je het geslacht al weet dan kun je bijvoorbeeld ook de naam van je baby laten mozaiken.
Kortom veel mogelijkheden!

:D:D oo wat leuk zeg lijkt mij wel wat maar dan wil ik nog wel even wachten tot dat ik bijna uitgerekent ben als ik dat haal wand dan is de buik mooi groot heel leuk hoe gaat het dan in zijn werk en waar is het ik kom zelf uit enschede en wat is de prijs die ze dr voor eil hebben gr van mandy

Hallo,

Het is in Enschede en ze geeft zelf ook aan dat het op het mooist is wanneer je bijna uitgeteld bent.
Ze is leidster op een kinderdagverblijf en deze hobby doet ze ernaast.Enkele gegevens over haar: Mobiel:06-42801444 - Openingstijden elke avond vanaf 19.00 uur
Telefoon: 053-2305456 - zaterdag en zondag vanaf 10:00 tot 13:00 uur
E-mail: tweety_steffanie@hotmail.com
Hyves: steffanie Leeuw (voor voorbeelden)

gipsbuik met mozaik vanaf 80,00 euro.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan