wie wil er alstublieft voor mij pendelen???? alle tips over zwanger worden ook welkom!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb een vraag! wij zijn voor ons eerstje kindje bezig en wij zijn heel erg benieuwd naar hoe of wat omdat wij (ik) nog best jong ben zijn er weinig tot geen mensen om mij heen waar ik  mee kan praten en informeren naar hoe en wat. is er iemand die voor mij wil pendelen?? en iedereen die tips heeft alles is welkom!!

liefs kim

Sorry, misschien een domme vraag, maar wat is pendelen?

Liefs Yvonne

hallo,
helemaal geen domme vraag wist ik eerst ook niet. net zoiets als een paragnost die in een stille ruimte antwoord op vragen krijgt bijv wanneer je aantelt en welk geslagd hoeveel kinderen je krijgt hij stopt dan bij het geen wat het is! niet dat het altijd zeker is maar wel leuk om te doen!
liefs kim

Jeetje lijkt me ingewikkeld hoor! Ben wel nieuwsgierig geworden net als jij, heb net de andere topic over pendelen ook even gelezen. Ik dacht eerst dat het iets anders was dat iedereen dat zo even kon...dus niet! Haha, nou ja misschien vinden we iemand die dat voor ons doen wil!

Liefs Yvonne

hoi hoi,
ja je zou het zelf moeten kunnen je kan dat ergens kopen enzo maar weet dat verder ook niet ik laat het lekker iemand anders doen is spannender denk ik.
ben jij al lang bezig en voor het hoeveelste kindje? als ik vragen mag.
succes in ieder geval
liefs kim

Hoi Kim en Yvonne

Kim heb voor je gependeld : December 2007 van een meisje

Hoi Yvonne

Meid natuurlijk pendel ik voor jou voor jou altijd. Met jou klets ik het meest dus wil ik het wel voor je doen.
Geef me je voor en meisjesachternaam en je geboortedatum dan ga ik voor je pendelen.

Liefs Sharine

Tsjonge zeg, Ben toch wel beneiwud naar dat pendelen!
Hoor er zoveel over!
Wil iemand het ook voor mij doen?

Groetjes Laura

Wat een typfout voor een juf!
Benieuwd moet het natuurlijk zijn! haha

Terug
Bovenaan