Wie wil er een kortinsgbon 10% Sensitest?

A

Anoniem

Guest
Dag dames, wie wil er een kortingsbon van 10% van Sensitest (ovulatietesten en zwsch-testen)? Ik heb er eentje gekregen, 't is met code dus misschien niet bruikbaar voor een andere naam/adres. Maar ja het is maar te proberen...
Wie het eerst is... Grtz, Esther.

Hallo,

Ik ben net aan het kijkn op de sensitest site maar ik wou alleen even vragen
of u me zou kunnen vertelklen hoe het werkt?
als je het gebruik kan de test dan van een hele maand laten zien welke dag je vrichtbaar ben of   test het alleen voor je van de 1e of 2e dag of je dan vruchtbaar ben??

ik wou dat even weten want als hij maar kijk voor de volgende 2 dagen   moet ke r echt veel kopen haha ... en voor een hele maand kijken in die hele maand welke dag
het meest vrchtbaar ben ofzo is makkelijker of werkt dat niet zo ???

groetjes

Huh??? Sorry maar je vraag is nogal onduidelijk.
Als je kijkt op de site van Sensitest zie je in het menu links "Gebruiksaanwijzing" staan, ga daar op staan met je pijltje en klik dan op "ovulatietest". Er staat dan boven het aanbod ovulatietesten dat ze laten zien "ovulatietest gebruiksaanwijzing", klik daar op en daar staat alles heel erg duidelijlk beschreven. Hopelijk weet je hierdoor genoeg.
Esther.    

Het spijt me, ik zie dat de link niet werkt. Bij veel gestelde vragen staan wel heel veel duidelijke antwoorden.
Als je bedoeld of je met 1 stikje voor de hele maand kunt testen welke dag je vruchtbaar bent: Nee. Iedere keer testen is een nieuw stikje. Maar als je een cyclus hebt van 28 dgn dan kan je pas beginnen testen vanaf dag 11. De eerste dagen van je menstruatie kan je natuurlijk niet vruchtbaar zijn en de laatste dagen van je cyclus ben je ook niet meer vruchtbaar.
Esther.

Terug
Bovenaan