Wie wil er een nieuw behangetje met peuter-patroontje?

... want ik heb hier een peuter die zo achter dat behangetje kan hoor!

D'r komt geen zin op een normale toon uit, 't is alleen maar dreinen en jammeren. D'r oren zijn blijkbaar ook alleen maar voor de sier, want luisteren doet ze er niet mee!
Nou ja, ze ligt nu even op bed, laat ik maar even genieten van de rust!

Zeg me alsjeblieft dat jullie ook peuters hebben die je af en toe achter het behang wilt plakken!

Hier nog zo eentje. Casper weigert echt alles sinds hij het woordje nee heeft ontdekt. Janken dreinen alles wordt uit de kast gehaald. Gisteren nog terwijl ik probeer te ontdekken of zijn schoenen te klein zijn. Een groot drama. Uiteindelijk na een half uur kreeg ik een knuffel van hem en was het over

Het vervelende vindt ik dat hij het alleen bij mij doet Bij mijn man is hij poeslief.

Sterkte errmee
Deborah

Hier is het vooral als ze moe wordt. Ze gaat dan overal aanzitten en ze weet dat het niet mag. Op dat moment wil ze alleen maar aandacht. Meestal als ik dan even met haar ga spelen is het weer over. Verder is ze echt heel lief en kan ze goed zelf spelen, maar er zijn momenten dat ik ook graag een rol behang wil.
Ik ben dan ook nog wel erg blij dat ze 's middags lekker slaapt.

Succes ermee

Hier ook.. Alles wat ze niet mag doet ze, en alles is NEE, god wat kan je een hekel krijgen voor 1 klein woordje. Chelsey kom even schoentjes aan doen we gaan weg. Neeee! Chelsey blijf af dadelijk gaat het kapot, Neeee!!

Pffff afentoe heb ik neigingen waar ik zelf van schik, maar gelukkig doet ze het bij iedereen en niet alleen bij mij, dus het zal wel een fase zijn waar ze doorheen moet, hoop wel dat het snel over is!

Groetjes Claudia

Wie herkent het niet?? Ik in ieder geval wel.
Wat wel bij ons gelukkig en tot nu toe werkt is het volgende: Als ik bv vraag aan Fiene of ze haar schoenen wil pakken, dan zegt ze geheid van NEE.
En als ik hierop reageer van: Fiene mag haar schoenen niet pakken, want Fiene gaat ook niet mee naar buiten...
Dan weet ze niet hoe hard ze haar schoenen moet pakken. Af en toe is het zelfs wel eens hilarisch hoe ze daarop reageert.
En zo snijdt het mes aan beide kanten: Zij denkt dat ze lekker nee mag zeggen en wij dat wij het toch voor elkaar krijgen. Ach jaa...
In ieder geval sterkte en maar tot 10 blijven tellen, alhoewel ik die zelf wel eens totaal vergeet, grrr.
Gr. Mamajo.
P.s. maar het blijven schatjes hoor!

Jari kan ook zo heerlijk peuterpuberen met klassieke driftbuien die zo drie kwartier kunnen duren!! Ook ik zeg wel eens juist het omgekeerde van wat ik eigenlijk wil dat Jari doet bijv: Je mag je melk niet opdrinken hoor want die wil ik zo opdrinken, moet je eens opletten hoe snel zijn melk op is en wat een grijns hij dan op zijn gezicht heeft!! Weer gelukt!! Maar ook heel regelmatig wenste ik dat ik behang had. Peuters kunnen echt monsters zijn!! Maar gelukkig kan hij ook heel lief zijn

Terug
Bovenaan