A
Anoniem
Guest
Zijn er nog meer mama's die het juist nog niet zien zitten om weer een kindje te krijgen?
Ik lees hier veel van mama's die graag weer voor nog een kindje gaan,
maar hier zie ik dat nog niet zo zitten.
Ik heb opzich best een makkelijke zwangeschap gehad met de gewone kwaaltjes zoals misselijkheid, rugpijn, moe etc.
De meeste zouden graag zo een zwangerschap willen.
De bevalling ging loeisnel, had overdag iets wat krampjes (niet anders dan ik nu ook zou kunne hebben) en toen mijn man om half 4 thuis kwam kwamen in eens de weën, en om half 8 was Daniël geboren.
Met vier uurtjes was het dus gedaan.
Toch zie ik nu alleen met de gedachte al aan een zwangerschap en een bevalling al hartstikke tegen een 2e op, en gaan wij er naar alle waarschijnlijkheid weer voor als Daniël bijna 2 word.
Wie wil er nog meer wachten met een 2e kindje?
En waarom?
liefs marina
Ik lees hier veel van mama's die graag weer voor nog een kindje gaan,
maar hier zie ik dat nog niet zo zitten.
Ik heb opzich best een makkelijke zwangeschap gehad met de gewone kwaaltjes zoals misselijkheid, rugpijn, moe etc.
De meeste zouden graag zo een zwangerschap willen.
De bevalling ging loeisnel, had overdag iets wat krampjes (niet anders dan ik nu ook zou kunne hebben) en toen mijn man om half 4 thuis kwam kwamen in eens de weën, en om half 8 was Daniël geboren.
Met vier uurtjes was het dus gedaan.
Toch zie ik nu alleen met de gedachte al aan een zwangerschap en een bevalling al hartstikke tegen een 2e op, en gaan wij er naar alle waarschijnlijkheid weer voor als Daniël bijna 2 word.
Wie wil er nog meer wachten met een 2e kindje?
En waarom?
liefs marina