Wie wil er morgen meespelen?

Ik ga vanwege het baggerweer morgenochtend  Lydia  uitlaten bij  Chimpie Champ in Oosterhout (tussen Nijmegen en Arnhem). Meer liefhebbers? Voor meer info: www.chimpiechamp.nl
Groetjes, Rianne en Lydia

Ja, uitlaten...tis buiten niet echt speelweer dus dan maar ff een binnenalternatief waar  mijn jonge hondje kan rondrennen. Voor ze hier binnen de boel sloopt  

Hoi,

Al eens bij allez4kidz geweest? Zit in Drempt.
Ok, niet echt geschikt voor een forummeeting. Ligt niet echt centraal. Maar het is een leuk ding. Niet zo massaal.

Wij zijn er afgelopen weekend geweest. Met kleintjes kun je er dan het beste tussen 10 en 14 uur terecht.

Groetjes, Cathy

Ziet er ook leuk uit, ga ik onthouden als ik weer eens in de Achterhoek ben. Ken jij het Land van Jan Klaassen in Braamt? Ziet er ook leuk uit op de site. Het leuke van Chimpie Champ is dat er voor de kleintjes al veel te doen is: van die Little Tikes loopauto's enzo, kleine glijbaantjes en dat soort spul. Dat mis ik wel bij de Schatkids.

Hoi,

Land van Jan Klaassen is leuk, maar nog niet geschikt voor kinderen onder de 3. (vind ik) Sommige glijbanen zijn echt ongeschikt. De poppenkast is natuurlijk wel erg leuk.

Ik vind ze trouwens erg duur. Als binnenkort de kortingsbonnen weer bij Mac Donalds liggen neem ik weer een stapeltje mee. Want Thom vind Jan Klaassen helemaal geweldig! Ze gaan er van school ook heen met hun schoolreisje.

Van ChimpieChamp heb ik idd goede verhalen gehoord. Maar ik vind het zo ver rijden. Misschien een keer voor in het weekend, samen met vrienden en hun kinderen.

Bij Thom op school hebben ze het ook over Kleoland in Kleve en Ballorig in Zutphen. Dus voorlopig nog keuze zat!

Groetjes, Cathy

Bij de Etos krijg je nu bij 15 euro een 2e kaartje gratis, oa voor Jan Klaassen. Kleoland ga ik opslaan bij mijn favorieten: ideaal als Lydia de benen wil strekken tijdens een lange winkeldag!

Terug
Bovenaan