Wie wil er nog allemaal op de Nod lijst??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben eens terug gaan bladeren, en kwam een heleboel namen tegen die niet op de NOD lijst staan, niet dat dit moet, maar ik vind het wel leuk!!
De mededelingen die nu bij de lijsten staan, worden al verwerkt in de nieuwe NOD lijst. Dus wil er nog iemand bij, vermeld dan svp je naam je leeftijd, en de hoeveelste ronde.

Zo kunnen we elkaars NOD in de gaten houden!!!

Ook ben ik op het zwangerforum even weze kijken, kwam ook een aantal namen tegen, waarvan ik hier niet kan terug vinden dat ze zwanger zijn. Kan natuurlijk om 2 verschillende meiden gaan, maar met dezelfde naam lijkt me stug.
Zal wel zijn gekomen toen ze het forum hebben veranderd.

Nou in ieder geval allemaal de groeten, ik duim voor jullie en duimen jullie a.s vrijdag dan voor mij. Ik vind het nu wel spannend worden, stel je voor dat ik dadelijk niet mag stoppen met de pil. Moet er niet aan denken!!!!

Groetjes Doortje

hoi,
ik zit sinds kort op deze site. 25 maart moet ik ong. worden of niet hoop ik.
Ik heb 2 kids en sinds 2 maand zijn wij '' bezig"

Hallo Doortje,
Ik vind de nod lijst mooi overzichtelijk   zo, super !
Mij mag je helaas weer een ronde verder plaatsen.
Groetjes, Zoey
Niewe nod : 26 april, ronde 11

Ben een tijdje minder op de site geweest omdat ik het wat wil loslaten, wat me tot nu toe goed lukt. Maar ik wil toch graag mijn juiste Nod doorgeven, vorige keer had ik het verkeerd doorgegeven dus natje 28 ronde 10, nod is 01-04-05. Bedankt natje

Ha Doortje,

Natuurlijk ga ik, morgen (25ste) voor je duimen... En vanaf 1 april natuurlijk!
Je hebt zo met ons allemaal meegeduimt deze weken, dat krijg je allemaal terug ook! hihi.
Ik ben erg benieuwdd was de arts tegen je zegt.
Succes, ennuh, laat je het snel weten?
Bedankt voor het bijhouden van de lijst, ziet er super en overzichtelijk uit! Piekfijn.

Groetjes J

Ha Doortje,

Hoe was trouwens dat kraambezoek van van de week? Heb je het nog droog kunnen houden? Ik zou dat wel erg lastig vinden hoor. Leuk dat ze zo gelukkig zijn en een mooie lieve kleine, maar toch zou het een beetje prikkelen bij mij.
Ik hoor het wel,
Groetjes J

hoi doortje,

ik ga morgen de hele dag voor je duimen!! Is maar goed dat ik vrij heb, haha

groetjes kreeftje

He hallo

Ik wil ook wel op de nodlijst.

Droopy23 2 ronde 1e kindje nod 31 maart

groetjes

Terug
Bovenaan