wie wil er nog meer chatten?

Hallo meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en soms reageer ik op een aantal dingen.
Maar wat ik lastig vind aan forums is dat je soms zolang moet wachten voor je een antwoord krijgt. Mij lijkt het leuk om ook te   kunnen chatten met elkaar. En na lang zoeken heb ik eindelijk een site gevonden waar dit kan.
Lijkt het je ook leuk om met elkaar te chatten, kijk dan op www.zwangerenzo.info en meld je aan voor de chat. Misschien kunnen we dan binnenkort online met elkaar kletsen. misschien tot snel
groetjes

Hey dames, ik heb me ook net aangemeld, komt één van jullie toevallig straks ook even, kunnen we kletsen.
Weet alleen niet zo goed hoe het werkt en hoe ik kan zien of iemand zich aangemeld heeft.

Groeten van Miena

Hoi An en Miena en hopenlijk de rest die zich nog gaat aanmelden

Ik weet ook niet helemaal precies hoe het werkt, maar dat kunnen we alleen maar uitzoeken als we het gaan uitproberen.
Als ik me aanmeld zit ik in de "kamer"kinderwens. Ik hoop jullie daar allemaal snel online te spreken. Lijkt me gezellig en leuk

groetjes en hopenlijk tot gauw!

He Silliebillie

Ik denk dat er dan wat verkeerd is gegaan, want als je geregistreerd hebt en je logt dan in moet je in blauw veld terechtkomen, en dan kun je naar de'"kamer" kinderwens gaan.
Ik hoop je daar gauw te spreken

groetjes Marieke

hai meiden,

zit nu te chatten met marian. heb kamer toegevoegd 'december 2006'.
hopelijk tot chats
xxx Annette
ps. blijft onoverzichtelijke shit site hoor, maar oefening baart kunst hihi

Terug
Bovenaan