wie wil/kan mij helpen

Hallo,

Mischien hadden jullie het al gelezen maar mijn muziekdoosje is gesneuveld in de wasmachine.

Nu wou ik dus een nieuwe kopen, maar bij ons in de buurt is maar een c&a en die heeft hem niet meer! wel liet die vrouw heel vrolijk allemaal andere muziekknuffeltjes zien, maar daar zit een ander geluidje in.

Zelf ben ik niet meer zo mobiel om naar de grote stad te gaan naar een c&a.

Nu is mijn vraag
, woont er toevallig iemand in de buurt van een c&a en zou diegene voor mij willen kijken of het goede speeldoosje daar nog is....

Alle kosten ( aanschaf en verzendkosten) worden uiteraard door mij vergoed.

Het gaat om het muziek knuffeltje van de c&a in de vorm van een geel vogeltje/eendje met rood/blauw/groene vleugeltjes en een rood touwtje op zijn kop.

het nummer van de knuffel is 1299.

ik hoor het graag, wel eerst even met mij overleggen voordat je hem voor mij haalt, want straks moet ik er vier betalen

Ow meis, balen zeg dat je 'm niet meer hebt kunnen vinden.
Hier in de stand geen c&a dus ik kan je niet helpen, zou de mw uit jouw c&a de kunffel niet kunnen bestellen in een ander filiaal? kan toch vaak wel?

Succes met je speurtocht!

Oh, vind het echt sneu voor je, maar in ons dorp is geen C&A te bekennen... en ik ben net zo mobiel als jij, vrees ik....
Hoop dat iemand anders de moeite voor je wil nemen!

Pietje

hihi...ben al dagen niet meer de deur uitgeweest...misschien kan je beter een berichtje zetten op een forum waar mensen nog iets beter bewegen????

Succes Yvonne

morgen afspraak bij ziekenhuis en kapper beiden in centrum, zal kijken of ik de C&A haal, als ze het hebben kan ik het donderdag halen, dan gaat de oudste naar de creche en heb ik geen afspraken verder

Het is wel een bekent melodietje maar volgens mij is   het geen liedje, zoals, fur elise of over the rainbow. ik kan dus ook niet uitleggen hoe hij klinkt,  
(tuun,tuun,duun), zoiets

Ik hoop dat ze hem daar hebben, en dat je genoeg puf hebt om tot de c&a te komen, ik hoor het wel.

Hoi Anne Fien,

Ik meot zo ook naar het centrum, wil ook wel even voor je kijken. En als ze hem hebben, haal ik hem morgen wel als het die ander neit gelukt is. Postkantoor zit er bij ons naast, dus dan kan ik hem morgen halen en opsturen. Laat maar ff horen of het gelukt is.

Groetjes Angela

Terug
Bovenaan