wie wil mij helpen

A

Anoniem

Guest
hoi ik heb een vraag. ik heb mijn spiraal eruit laten halen al een heletijd geleden. was heel onregelmatig en heb pco te veel eieren.

maar vorige maand had ik een ci van 25 dagen, en voelde mijn eisprong.
dus uit gerekend waneer we aan de slag moesten.
en ja hoor voelde die dagen dat ik een eisprong had dat is nu  4 dagen geleden.
maar nu heb ik weer het gevoel dat ik een eisprong heb dus neem ik het zekere van het onzekere. en gaan we nu ook maar klussen. maar ik verlies veel slijm ben heel moe. kan alleen nog maar slapen.
ik moet over 11 dagen weer ongi worden als het goed is.
maar ik heb geen iedee hoe het komt dat ik zo moe ben en slijm verlies.
wil natuurlijk niet te te veel hopen, en heb het allemaal nu een beetje van me af kunnen zetten. maar ik vind het toch raar.

wie zou kunnen vertellen wat het kan zijn.

groetjes sherina

Hoi Sherina

Ja klinkt verwarrend maar het is ook allemaal alstig ervaar ikzelf hoe nu alle sloopt en wanneer nu eisprong hebt en of je wel ene hebt

Zoals ik het lees weet ik niet of het al zwangerschapsklachten zijn want lijkt me nog te vroeg om al iets te voelen meestal voel ej dat pas 4 dagen voordat je eigenlijk ongesteld moet worden maar ja wellicht kan dat verschillen per persoon

Ik zou nog even afwachten. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil want wellicht kan het nog ontpillen zijn??

Nadia

hoi nee ik was niet aan de pil ik had een spiraaltje. en die heb ik in jan eruit laten halen en ik weet dat ik nog geen zwangerschaps kwaaltjes kan hebben. is het nog veel te vroeg voor. maar weet gewoon niet zo goed wat dat slijm in houd.

gr sherina

Hoi Sherina,

Het kan best zo zijn dat je idd zwanger bent hoor, ik hoop het echt voor je!
Ik was namelijk ook al 3dagen na mijn eisprong enorm moe en had op mijn NOD een posi test in mijn handen. (helaas werd het een week later een mk, maar dat heeft verder met de symptomen niets te maken).  Ook een verhoogde slijmafgifte hoort wel bij een zwangerschap, dus ik zal voor je duimen dat je over 11 dagen idd een posi test in je handen hebt.

Succes met afwachten!

groetjes,
Dion

hoi bedankt voor de reacties. ik moet nu over 7 dagen ongi worden maar ik denk dat ik pas over 2 weken ga testen, omdat ik altijd onregelmatig was, en niet weet of dat nu over is. maar ik ben al heel blij dat ik mijn eisprong voel. dat heb ik sinds ik mijn spiraaltje eruit heb laten halen niet gevoed.
ze zegen ook dat het spiraaltje niet hoeft uit te werken. maar toch geloof ik dat niet echt, er heeft toch iets in je lijf gezeten. en voor het spiraaltje was ik altijd optijd ongi kon de klok er gelijk op zetten. heb nu wel pco maar dat moet ik daarvoor ook al gehad hebben, dat komt niet zomaar. Ik voel me niet echt anders ik ben alleen maar heel moe, en ik verlies dan veel slijm, maar we zien het wel. Ik hoop het natuurlijk wel zijn nu lang genoeg bezig.

maar ik laat het zeker weten als het zover is. of als het niet zo is, je lijf kan je ook heel goed voor de gek houden,

groetjes sherina

Terug
Bovenaan