Wie wil mij helpen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik naast moeder ook studente. Ik studeer culturele antropologie en  voor een keuze vak dat ik volg moet ik een onderzoek(je) opzetten.
Ik wil graag gaan onderzoeken welke invloed het krijgen van een kind heeft op de rolverdeling binnen het gezin. Hiervoor wil ik een aantal enquetes via de e-mail afnemen en ik ben dus opzoek naar moeders die hieraan mee willen werken. De enquete zal bestaan uit 1a2 pagina's met hoofdzakelijk meerkeuzen vragen.
Wie mee wilt werken kan mij een mailtje sturen naar: ankhnika@yahoo.com.

Hopelijk tot mails!

Liefs Nika

hoi nika,
als ik ook in aanmerking kom, je hebt m'n adres he, stuur maar door!
alles goed voor derest? en met je jongens?
groetjes,
jasm.

hallo,

ik heb jouw een mailtje gestuurd...
Wil graag meewerken aan jouw enquête...

Veel succes ermee en mss tot gauw...

Liefs,
van ons...

HOi,

Ook ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd.
Een kleine moeite vind ik.

Groetjes Francis

Lieve mensen,

wat fijn dat jullie mij willen helpen!!!
Ik zal de enquete in de loop van volgende week afhebben en doorsturen!
Het is nog best lastig om aan mijn 'huiswerk' toe te komen met een zoontje  van 3,5jaar en een van 3,5week: maar het gaat me lukken....

Nogmaals bedankt en voor degene die me nog geen mailtje hebben gestuurd: ik kan nog wel een paar personen gebruiken!!!

Liefs Nika

@Jasmien: ik kan jouw hulp zeker gebruiken, ik heb je adres
Hier gaat alles goed, maar druk... Voel jij je een beetje ok? Trek je het een beetje; zwanger studeren? -X-

hoi,
de laatste tijd voel ik me wel beter, ja. maar van studeren is nog niet echt veel in huis gekomen. ik moet eerst nog een aantal taken schrijven. en ze zijn al bijna allemaal uitgesteld wat de inlever datum betreft, dus dat is weer wat minder druk... ook niet altijd positief. heb wel een heerlijk examenrooster! in januari elke vrijdag examen! 11, 18, 25 en 1 feb. zeer welkom! heb jij je examen data? of zijn het enkel papers en onderzoeken die je hebt dit semester?
groetjes,
jasm.

Terug
Bovenaan