wie wil mijn steun en vraag pilaar zij?

A

Anoniem

Guest
zoals me berichte hieronder van een paar minuten geleden, laat wel zien dat ik graag wil praten over van alles en nog wat, wie wil me helpen voel met beetje alleen en gespanne.

doei, doei
maris

Hey Maris (dat zet je onder je berichtje, mogen we je zo noemen??),

Waarom voel je je alleen en gespannen? Omdat de mensen om je heen je niet begrijpen?

Gooi hier maar alles eruit, hoor. Over het algemeen reageert er altijd wel iemand op je berichtje en vaak nog snel ook. En persoonlijk vind ik dat je makkelijker praat over het internet. Toch wat anoniemer....dus maak maar gebruik van ons..hihihi..

Groetjes, Tessje.

He Maris,

Door deze site hoef je je juist niet meer alleen te voelen. Zoals je wellicht al gemerkt hebt worden hier de meest bizarre vragen gesteld en er is altijd wel iemand die een antwoord weet of weet waar je het zou kunnen vinden. En als er niemand is die het weet zijn er altijd wel een aantal die opbeurende woorden geven.

Dus voel je niet eenzaam en alleen. Er zijn er heel veel die zwanger willen worden en die boordevol vragen zitten.

En juist omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten kunnen we elkaar goed steunen en begrijpen.

Dus gooi al je vragen en frustraties eruit. We delen alles hier met elkaar ( van vieze slijmerige verhalen, pendelen, naar de volgende teleurstelling en natuurlijk ook het goede nieuws.)

Ik hoop dat je hier steun vind en dat je natuurlijk heel snel zwanger bent.

Maar je mag mij altijd alles vragen

Groetjes Carina

Terug
Bovenaan