wie wil mijn verhaaltje lezen en advies geven???

A

Anoniem

Guest
Hoi.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaaltje...
Ik heb 2 lieve kindjes, en mijn man en ik zijn bezig voor een 3e (ongeveer 6 mnd).
Dit gaat niet zonder slag of stoten want heb nu al 2x een mk gehad...

Nu krijg ik  normaal gesproken de rode duivels a.s. maandag op bezoek, maar ben al 2 dagen behoorlijk misselijk en steken in de schaamstreek, en ik heb dik wit vloeisel (sorry!!). sinds gisteren zo af en toe, iets wat ik normaal nooit heb.

Zou ik al een zw. test kunnen doen of is dat te vroeg?
En zo ja weet iemand welk merk je kan nemen om vroeger te testen.
Aan de ene kant zijn we zo bang dat het bv buikgriep is en aan de andere kant blijft de hoop een beetje.

Help graag wat advies dames!!!
Thanks!
mamavansenl

Hoi,

ik kan je er niet mee helpen, heb geen idee. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn, maar net zo goed idd iets anders wat je onder de leden hebt! Maar wilde je laten weten dat ik wel je verhaaltje gelezen heb!! Succes en ik hoop op goed nieuws!

groetjes Mellow

Ik heb 4 dagen voor mijn nod met een apothekerstest positief getest (met welke je ook 10 dagen na de innesteling kon testen)  maar het was wel een hele lichte streep.

Het kan wel maar het is zeker niet altijd zo dat ie het al aangeeft.

Succes
Lies

Hoi meid,

Allereerst jammer van je miskramen... Hoop dat het geluk snel aan jullie zijde staat...
Hoe moeilijk het ook is om te wachten probeer het dan op zn vroegst zaterdag   te doen, om jezelf toch een beetje te beschermen, ik weet namelijk hoe vervelend het is als je te vroeg heb getest..en er staat niet wat je eigenlijk had gehoopt... Ik  duim  natuurlijk voor je dat het wel zo is......    Sucses en ik hou je in de gaten...

Liefs Jolanda

Beste Mellow, Lies, Jolanda.....
Hartstikke bedankt voor jullie reactie.
Tja, ik weet het ook eigenlijk wel, maar het is zo fijn om advies en tips van andere meides te lezen..
Diep van binnen hoop je gewoon dat je deze keer zwanger bent, en of je al die dingen die je voelt verbeeld??, ik weet het niet meer hoor!

Wordt vervolgd!
mamavansenl

Terug
Bovenaan