WIE WILLEN ER OP DE NOD LIJST????

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies....

eind van de week ga ik weer de nod lijst maken.
Als jullie erop willen kunnen jullie dat dan hieronder zetten??

Naam , leeftijd , ronde

dan zet ik jullie erbij!!

succes allemaal,

liefs Bri

Hai Bri,
Ik vind het eruug leuk dat jij de nod-lijst bij houd. Ik kijk er ook regelmatig op. Ik sta er op voor 9 december dus...ik ben benieuwd. Succes met het aanvullen van de lijst.

liefs wies

Hallo Bri!

Misschien ken je me nog..is al weer een tijdje geleden, maar ik lees zo af en toe op aanraden van jou wel eens mee op de leuke mama's site. Erg leuk, maar het is er eigenlijk nog steeds niet van gekomen om ook eens een berichtje te plaatsen en me aan te melden. Ik denk dat ik er onbewust nog niet teveel mee bezig wil zijn, wat ik nu toch wel ben. Het is ook zooooooooo moeilijk. Vind dat jij een hele mooie dochter hebt, wat een schatje.
Hoe is het nu? Al wat meer duidelijkheid?
Ik was vandaag weer helemaal verrast en er zeker ook niet op voorbereid.....ik heb iedere keer een cyclus van 40,41 dagen. Heb ik me onder mijn werk toch ineens buikpijn en rugpijn....ja hoor ongi?!?!?! Dus 32 dagen, blij dat het veel korter is, maar nu kan ik er helemaal geen touw meer aan vast knopen.
Anyway....mijn volgende NOD is denk ik 8 januari (ga er maar beetje tussen in zitten?), zit in ronde 10 ipv 9 en ben 27jaar (1e hummeltje)

Ben benieuwd hoe het met je gaat? Succes met het maken van de lijst!
Heel knap dat je dat allemaal doet en kan!

Liefs, Famke

Hoi Bri,
Ik had gevraagd of je mijn nod op 1 januari wilde zetten, doe dat nog maar even niet want ik dacht ong te zijn maar dat is niet zo. wordt vervolgd.
Liefs Rene 26

Hoi Bri,

Ik wil graag op de NOD-lijst. Mijn NOD is 22 december.

groetjes Mir

hoi, je mag mij ook op de nod zetten vind ik leuk. en wat leuk dat je dat bij houdt.

monique
26 jaar
1e ronde tweede kindje
nod 11-dec

Ja hier weer een!

Vetje76 (29), 2e kindje,ronde 8. Op 17dec.NOD. En ik hoop nu echt dat dit de allerlaatste keer is!!!!! Voor mezelf natuurlijk maar voor de rest ook!!

Succes allemaal
XXXVetje

Hoi Bri

Van mij heb je alle gegevens maar wil alleen even mijn nieuwe NOD doorgeven. Deze is 1 januari!! Jaja, ik kon ff geen leukere datum bedenken haha. Hee alvast bedankt he?
X Costa

Terug
Bovenaan