wie wist al voor een pos. test dat ze zwanger was??

A

Anoniem

Guest
is er iemand die al voor een pos. test wist dat ze zwanger was?? en ja... waardoor wist je dat dan??

Hallo, Ik  dacht ongeveer een week voor mijn nod al dat ik zwanger was. smorgens had ik zo'n honger gevoel als je een lege maag hebt en een beetje misslijk. En ik heb gezien aan mijn tepels dat ze donkerder waren. Maar je hoort ook veel verhalen dat je niets ziet of voelt en toch zwanger bent. En dan ook nog de kwaaltjes terwijl je niet zwanger bent, dat je lichaam je voor de gek houdt. Dus je kunt er niet heel veel van zeggen. Heel veel geluk voor jullie!! ik zal duimen.Groetjes Kim

Ik wist het de eerste keer door grotere borsten die gevoelig waren, en een zeurderig gevoel in de buik. Ik voelde me gewoon een beetje vreemd. De tweede keer was ik wat misselijk blij vlagen en had een plotselinge afkeer van bepaald eten, en ineens weer grotere borsten. Ook reukvermogen was ineens veel sterker. Toen wist ik het al. Beide keren pas bij zes weken getest, gewoon als een bevestiging van min vermoeden. En voor mijn lieve mannetje, die natuurlijk niet voelde wat ik voelde!

yep, tot 2x toe! Helaas zijn beide keren geeindigd in een MK.
De eerste keer had ik vreselijk zere borsten en vreselijk honger gevoel constant! ik heb toen ook op de NOD dag getest en meteen hartstikke positief. De 2e keer voelde ik me totaal anders. Mijn borsten voelden anders, maar niet pijnlijk, gewoon anders! Weer dat honge gevoel en ik was wat humeurig!
mijn laatste MK was 3 nov, ton ben ik gecurreteerd, ben nu nog niet ongi geweest en heb nu vreetbuien, ben weer wat humeurig zo nu en dan en mijn borsten voelen weer anders, dus ik ben benieuwd. Wacht nog wel ff met testen tot zeker na de kerst!
Lfs,
Sandra

wil graag zwanger raken ,hoop dat ik het ben ,hoe merk je het dat je het bent?

Ook ik merkte voor ik een positieve test had al dat ik zwanger was.Bij mijn eerste had ik last van gevoelige en grotere borsten en ook last van een zwaar gevoel in mijn buik.Heb de dag van mijn NOD toen een test gedaan en was meteen duidelijk zichtbaar. Bij mijn tweede had ik de zelfde symptomen en was ik ook erg moe. Weer op mijn NOD dag een test gedaan en ook meteen duidelijk zichtbaar. In april 2006 had ik in mijn stopweek   ( slikte de pil ) een lichte bloeding. Dat was op maandag en op vrijdag vertrouwde ik het toch niet omdat ik toch wat bekende symptomen herkende. Ik deed een test en bleek zwanger te zijn. Helaas bleek ik in mei (was toen 11 weken) dat ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap had.Het symptoom wat bij mij het meest herkenbaar is is toch het groter en   gevoeliger worden van mijn borsten
We zitten nu al weer in ronde 6 en mijn NOD is 5 januari. Het is dus nog even afwachten.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan