wie woont er in de omgeving van Den Bosch

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik woon zelf in Den Bosch en ben 18 dec uitgerekend. Ik zou graag in contact komen met andere vrouwen die rond deze tijd zijn uitgeteld.

ben 31 jaar eerste kindje

groetjes Eva

Hoi Eva.

Ik kom ook uit Den bosch,. maar ben uitgerekend op 30 augustus....Waarschijnlijk wordt het wel september, want bij mijn andere twee kids heb ik ook bijna 43 weken gelopen....

Groetjes Mieske

Hoi Eva,

Ik ben 14 januari uitgerekend en woon in de buurt van Den Bosch.
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje.
Is het ook jouw eerste zwangerschap?

Groetjes

hai hai,

Woon ook in de buurt van Den Bosch.
Ik  ben 26 jaar en zwanger van mijn 2de kindje en  ben 11 december uitgeteld

Veel liefs Summy26

Hallo Mieske, Whisper en Summy,

wat leuk allemaal.
Het is mijn tweede zwangerschap (eerste was een miskraam met 6 wk in februari) en nu ben ik dus 20 wk. alles gaat prima.
1 aug hebben we weer een echo en we willen graag weten wat het wordt maar nog wel geheim houden :)

lijkt me leuk om in contact te blijven

Groetjes
Eva

Hoi Eva,

Fijn om te horen dat het nu allemaal goed gaat met je zwangerschap.
Bij mij is ook alles prima in orde zover ik weet. eergister heb ik mijn kindje voor het eerst voelen schoppen. Het is nog heel erg zachtjes en ik voel het alleen als ik op mijn rug lig met mijn hand op mijn buik en dan heel veel geduld heb.
zestien weken is ook wel vroeg om het al goed te kunnen voelen maar het is toch super om iets te voelen:)
Wij denken ook wel te willen weten of het een jongen of een meisje is. over zes weken pas een echo dus hebben we nog even tijd om erover na te denken. Ben bang dat ik het niet voor me kan houden als ik het weet :D

hallo eva
beetje late reactie.....
ik ben mara en woon ook in den bosch.
ik ben mama van rens (bijna 2) en 19 weken zwanger van mijn (officieel )derde kindje.
dit is dus mijn derde zwangerschap maar ''helaas'' mijn tweede kindje.
ik ben 22 dec. uitgeteld, dus dat ligt dicht bij elkaar.
groetjes mara

hallo allemaal,

morgen is de grote dag voor ons. de 20 wk echo. Wij denken een jongen maar we zien wel alles is welkom.
We houden het wel geheim.

Vrijdag gaan we dan het kamertje (bedje en kast), de kinderwagen (Bugaboo) en de maxi cosi kopen. Eens even flink onderhandelen bij zo'n bedrag.

Sterkte er allemaal mee

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan