Wie woont er in goes?

A

Anoniem

Guest

Titel zegt het al..........?

Ik wil graag aan diegene vragen of zei voor mij bij blokker wil kijken voor zo'n activitystoel van fischer price, of anders bij de speelgoed winkel.Ik moet nl vrijdag zelf naar Goes, en dan kan ze hem weg laten zetten.......ik hoop dat mijn vraag overkomt!

Alvast bedankt!!!!

Groetjes Sil mv Jelle en Pim

Iemand schreef laatst dat ze ook via Wehkamp te bestellen zijn

Hij staat er bij Wehkamp ook niet meer op, stond onder het kopje speelmeubelen...Geloof dat mijn tip succes heeft gehad. Ga maar eens commissie vragen daar... Hoef ik iig me niet meer druk te maken of ik hem toch niet meer wil hebben. Had trouwens al besloten dat er geen geluidmakende speeltje meer het huis in komen: sinds haar verjaardag (3 weken geleden) heeft ze de volgende herrieschoppers in huis: de Fischer price hond, beer, Winnie de Poeh leerbos  en wereldbol van Vtech, sprekende Fifi, een kruiptunnel van Fischer Price, een hoop Little People, en nog wat kleinere speeltjes met geluid en licht. Voorlopig komt er hier alleen maar houten speelgoed enzo het huis binnen (komt het ff goed uit dat we in septembver naar Tsjechie gaan: ga me daar flink uitleven). Heb altijd geroepen dat ik dat herriemakende speelgoed niet in huis wilde hebben, maar merk dat ze het wel erg leuk vindt. Tis nu alleen genoeg: dankzij een cadeau bij een abonnement, de streepjescode-actie van Nutrilon en haar verjaardag kwam er wel heel veel tegelijk binnen...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hij is uitverkocht bij de Wehkamp!
Mijn schoonzusje wilde hem kopen voor de verjaardag van Lyanne,ik heb hier de hele omgeving afgebeld en toevallig hadden ze bij Top 1 Toys in Udenhout er die dag 12 binnen gekregen, meteen gehaald natuurlijk!!!

Groetjes, Marieke

Hoi Hoi,

Ik woon in Goes, zit nu nog tot volgende week woensdag in zuid holland.
Maar als ik terug ben en het is voor jou dan nog niet te laat wil ik het wel doen voor je maar dat word dan pas volgende week donderdag of vrijdag.
Laat het maar weten aan me.

Groetjes Pam mv Stephan 23/09/'06

O ik had niet goed glezen :)
Je bent zelf een vrijdag in de stad, tja dat gaat niet lukken helaas.

Veel sucses dan maar.

Groetjes pam

Terug
Bovenaan