Hij staat er bij Wehkamp ook niet meer op, stond onder het kopje speelmeubelen...Geloof dat mijn tip succes heeft gehad. Ga maar eens commissie vragen daar... Hoef ik iig me niet meer druk te maken of ik hem toch niet meer wil hebben. Had trouwens al besloten dat er geen geluidmakende speeltje meer het huis in komen: sinds haar verjaardag (3 weken geleden) heeft ze de volgende herrieschoppers in huis: de Fischer price hond, beer, Winnie de Poeh leerbos en wereldbol van Vtech, sprekende Fifi, een kruiptunnel van Fischer Price, een hoop Little People, en nog wat kleinere speeltjes met geluid en licht. Voorlopig komt er hier alleen maar houten speelgoed enzo het huis binnen (komt het ff goed uit dat we in septembver naar Tsjechie gaan: ga me daar flink uitleven). Heb altijd geroepen dat ik dat herriemakende speelgoed niet in huis wilde hebben, maar merk dat ze het wel erg leuk vindt. Tis nu alleen genoeg: dankzij een cadeau bij een abonnement, de streepjescode-actie van Nutrilon en haar verjaardag kwam er wel heel veel tegelijk binnen...
Groetjes, Rianne en Lydia