Wie word er al dik(ker) ??

Hoi Moeders en Moeders in Spé

Iemand al dikker aan het worden?

Ik ben 7wk zwanger, en altijd 'slank' geweest, maar nu voel ik me al zooo opgeblazen.
Voor mijn gevoel word het ook al zichtbaar.
(al weet ik dat dit niet zo zeer door de groei van het kindje is, maar met name door o.a de hormonen?!?!)
Het is mijn 3de zwangerschap, zal ook wel mee spelen?

Hoe is het met jullie buik(jes) en wie herkent dit?

Liefs,
Marieke

hoi!

Ik ben nou ongeveer 6 wk en me buikje begint te groeien. Ik draag nu al een zwangerschapsbroek hahaha. Het bij mij ook niet raar want op 15 juni ben ik bevallen van ons overleden dochter Amy. Dat was toen wk 26, dus had daar nog een buikje van.
Ik voel me ook echt opgeblazen.

Liefs

Ik ben nu 6 wk en ik heb er ook echt last van. Voor mijn werk heb ik een uniform en ik zit gewoon echt met mijn knopen los. De band van mijn broek zit anders veel te strak en dan word ik misselijk. Dit weekend ga ik toch ook maar kijken voor een zwangerschapsbroek want ook mijn vrijetijdsbroeken pas ik niet meer.
Dit is mijn eerste kindje en ik had gelezen dat je buik meestal later gaat groeien dus ik sta er wel een beetje van te kijken.
Ik voel me net een opgeblazen ballon. 's avonds is mijn buik ook helemaal gespannen. Ik weet niet of dat wel hoort, toch maar eens vragen aan de vk. 13 sept. heb ik de eerste afspraak. Mijn vriend zei al: misschien is het wel meer dan 1 kindje...

hoi
hier ook hetzelfde ik ben dan zwanger van mijn tweede en die is februari dit jaar geboren ben nu 8wk en heb ook al echt een buikje en pas geen een broek meer had gelukkig nog mijn zwangerschapsbroeken liggen dus nu dragen we die maar weer hahasucces allemaal met de zwangerschap

Oh gelukkig, ik ben dus niet de enige die zich al dik voelt. Ik ben nu 6 weken, maar in verwachting van de derde, dus ... het is al 2 keer opgerekt geweest zullen we maar zeggen.

Aangezien ik aanleg heb om dik te worden, ben ik normaal gesproken altijd een beetje op ratsoen. Ik eet best weinig en heel gezond. Nu doe ik dat niet zo (ik heb er nu gewoon de motivatie niet voor, want ik weet dat ik toch dik ga worden), maar daardoor ben ik nu ook al wat dikker geworden.

herkenbare verhalen, zowel het dikker worden, als het laten vieren van de ' teugels' tav eten. ik had me nog zo voorgenomen om dit keer mezelf wat minder te laten gaan qua eten, om het aantal kilo's aan het eind van de rit wat te beperken (ik ben de vorige keer na +18 kg gestopt met wegen :), maar het lukt nog niet echt goed. Ik kan alleen maar aan eten denken, ondanks de misselijkheid, (en als het nou bij denken zou blijven, maar nee....)
Als ik mijn buik nu zie,dan komt de gedachte aan een 2-ling ook boven... (maar van dat scenario ga ik liever nog even niet uit, oef, dat zou alles wel echt op z'n kop zetten!)

Terug
Bovenaan