Wie zijn er allemaal overtijd?

A

Anoniem

Guest
Okee dames. Wie is er nog meer overtijd? En hoe lang? En wat voor symptomen hebben jullie?

Ik ben nu 4 dagen overtijd, heb menstruatie achtige krampen en vooral links steken, flinke haaruitval, donkere plas, gevoelige borsten...of ik interpreteer het me allemaal!

Liefs Barbarella

Moest gisteren ongie worden, maar er is nog steeds niets, wel steken in mijn buik.
Verder geen verschijnselen, dus wacht rustig af, nou ja in hoeverre dat natuurlijk kan he, hahaha

zie je, er zijn best veel dames overtijd denk ik. Spannend hoor dit!

Hi Barbarella,

Ik ben ook overtijd!!!

Ik had 23 aug. ongi moeten worden, maar tot op heden gaven de testen nog neg. aan. Moet dinsdag naar gynacoloog toe. Ben benieuwd.
Had vandaag wel weer zo'n vage 1 drup bloed.....maar verder niet.
Ben de afgelopen dagen wel misselijk geweest......en erg moe.......en tepels....daar hoef je maar naar te wijzen en ze zijn al gevoelig.....

Maar heb je al test gedaan???

Knuff Flower

Hoi Barbarella

Ook ik ben nog steeds overtijd!
Nu 3 dagen als ik uitga van 32 dagen.

We blijven hopen!

Groetjes,
Jade

Gezellig zo hè, overtijd zijn met z'n allen. Hopelijk draait het uit op wat we allemaal zo graag willen.

Flower, wat betreft borsten, inderdaad. Ik heb nu bijvoorbeeld ook dat wanneer ik op m'n buik lig ze enorm zeer doen. Zelfs nu zo achter de pc! Dat had ik niet eerder(wel gevoelog maar niet zo erg als nu)
ik ben de laatste tijd ook heel snel moe. Of het ligt aan het weer.....

He meiden,
ik sluit me ook heel voorzichtig bij jullie aan...had het weekend ongi moeten worden..
heb geen krampen wel steeds een drukkend gevoel,en moet tussen de maaltijden door wel steeds iets eten om het weeige gevoel tegen te gaan. vooral sávonds ben ik misselijk en moet ik echt wat eten voordat ik ga slapen.
en zooooo moe,mijn borsten zitten in de weg,maar doen geen pijn.
toch stel ik me erop in dat ik nog moet acclimatiseren na Egypte..het voelt ook heel anders dan andere maanden.(dus mischien toch wat opgelopen,al hoop ik natuurlijk op een souvenirtje)
succes! gr. petra

hoi,en ik ben al bijna 2 weken overtijd echt niet normaal,wordt er erg onzeker van,maar bij ons is er een hele kleine kans dat het raak is ik heb namelijk al 3 testen gedaan,allemaal negatief.
gr mutske

Terug
Bovenaan