Wie zijn er allemaal overtijd?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik geloof dat een hoop van ons as weekend hun NOD hebben, bij wie zijn de rode duivels als verschenen en bij wie niet????
Ik had vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden maar er is nog niks...het lijkt er ook niet aan te komen maar ik voel ook absoluut geen symptonen waarvan ik denk dat ik Weleens zwanger zou kunnen zijn (alleen zere borsten maar dat zegt niet zoveel). Nou meiden succes met afwachten en als jullie meer weten dan hoor ik het graag.
Lellijk he al die kleurtjes ! susses allemaal !!!
Liefs Rene

Heej Rene!

Mijn nod is pas vrijdag.  

Ik hoop dat het deze ronde voor jou raak is! Zoals het er nu uitziet is het wel positief, he?! Heb je eigenlijk al getest?

Succes!!!!!!!

Groetjes, Tessje.

Hai !!
Nee ik heb niet getest, dat ga ik ook voorlopig niet doen, ik durf niet meer na al die negatieve testen. Gewoon afwachten maar weer, net zoals jij
Liefs Rene

Hoi Rene,

Ik had woensdag ongesteld moeten worden, dus ben inmiddels al 4 dagen overtijd terwijl ik altijd heel regelmatig ben. Daarbij voel ik ook van alles wat ik nooit eerder heb gehad.

Ik snap wat je bedoeld met niet durven testen, ik heb inmiddels 3x (!!!) getest en steeds negatief, dus ga nu toch wel errug twijfelen.

Maar tot ik ongesteld wordt, hoop ik nog steeds heel erg dat het toch zo is dat ik zwanger ben....

Succes,
groetjes Jetje ronde 3 2e kindje

Hoi Rene!

Ik had vanmorgen zo het gevoel dat ik ongesteld was geworden dat ik niet naar de wc wilde. Ik wilde gewoon niet uit de droom worden gehaald....Wat die testen betreft dat zal wel zo'n soort gevoel zijn??? We wachten gewoon af op het lot.....jeeh, wat klinkt dat zwaar zeg :)

Maar wat denk jij nu? Denk je dat je zwanger bent of niet?

Groetjes, Tessje.

Nou Tesje en Rene,

Veel succes hoor met al die spanningen!
Ik hoop voor jullie dat die rode duivels weg blijven.

Groetjes kit

He meis,

Ik ben ook al 2 of 3 dagen overtijd ik heb nog geen regelmatige cyclus.

Net als jou voel ik ook niks.

Heb je al getest of ben je van plan dat te gaan doen?

Ik misschien vanavond.

Sterkte en succes.

Liefs wen

Succes met testen wen! Ik ga voor je duimennnnnnnnn!!!!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan