Wie zijn er nog actief op dit forum?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
ik ben zelf inmiddels ook overgestapt naar het nieuwe forum, maar check dit forum ook nog dagelijks, maar er gebeurd hier bar weinig.
Wie zijn er nog "actief" op dit forum? En dan actief tussen aanhalingstekens omdat je met een kleine heel wat minder actief kunt zijn op een forum dan toen je met een dikke buik rondliep (ik in ieder geval).

Groetjes Elise

er zijn inderdaad nog maar weinig mensen op dit forum bezig veel zijn overgestapt.
Ik kijk hier nog wel regelmatig, maar ben meer te vinden op het oktoberforum (mijn zoontje is in oktober geboren uiteindelijk, vandaar)

chantal

Ik kijk nog regelmatig op het forum maar kom er niet echt aan toe om te reageren. Mijn zoontje is in augustus geboren na een zwangerschap van 35 weken 6 dagen. Best een schok. Daarna is het dus heel druk geworden. We hadden nog niet alles helemaal geregeld en er kwamen wat kleine zorgen bij door zijn vroeggeboorte.
Ik heb dus ook niet echt de tijd genomen om naar een ander forum over te stappen, dus blijf ik deze een beetje volgen maar het is inderdaad erg rustig de laatste tijd.

Gabrielle

quote: Gapie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2007 20:27:52'));

Ik kijk nog regelmatig op het forum maar kom er niet echt aan toe om te reageren. Mijn zoontje is in augustus geboren na een zwangerschap van 35 weken 6 dagen. Best een schok. Daarna is het dus heel druk geworden. We hadden nog niet alles helemaal geregeld en er kwamen wat kleine zorgen bij door zijn vroeggeboorte.
Ik heb dus ook niet echt de tijd genomen om naar een ander forum over te stappen, dus blijf ik deze een beetje volgen maar het is inderdaad erg rustig de laatste tijd.

Gabrielle

35 weken is best vroeg maar mijn kindje is ongeveer 2 weken later geboren met 4100 gram dus kan ook meevallen, je moet zoiezo alles klaar hebben met 30 weken (ze raden dat niet voor niets aan) op deze manier kom je daar wel achter.

Onze zoon is dus ook in augustus geboren maar zit ook bij de september mama's het forum voor de augustus mama's is er ook maar erg onoverzichtelijk.. helaas..

je kunt je niet meer aanmelden we hebben een ledenstop!!

ik kijk nog regelmatig hier ik vind het een erg handig forum van die andere snap ik niet zoveel en bij deze zie je in een oog opslag de nieuwe titels
maar ik heb wel minder tijd over al mijn tijd in onze kleine mop
doei marina

Terug
Bovenaan