Wie zijn er ook zwanger??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik kom van het juni 2006 forum (waar het nu heel stil is dus vandaar dat ik nu  hier ben beland, gezellig!) en ben momenteel 18 weken zwanger. Zijn er al meer dames die ook alweer zwanger zijn???

gr
Marielle

Hoi Marielle,

Kijk maar eens een paar topics verder, (topic babaykalender 08-04) Happy M achter de naam gezet wie er allemaal weer zwanger is!

fijne zwangerschap!

Lisenka

was het maar waar!
hahaha, nee hoor, we willen graag maar hebben geen haast....hihi

Liefs Annet

Hoi Marielle,

Ja hier een zwangere! Vandaag precies 16 weken zwanger! Heerlijk!
Mijn zoontje is van 5 juli en nummer twee wordt rond 24 september verwacht.
Hoe zit het met jou? Voel je je goed?

Groetjes Hanneke mama van Hjerre

quote: Terra reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2007 17:36:58'));

Hoi Marielle,

Ja hier een zwangere! Vandaag precies 16 weken zwanger! Heerlijk!
Mijn zoontje is van 5 juli en nummer twee wordt rond 24 september verwacht.
Hoe zit het met jou? Voel je je goed?

Groetjes Hanneke mama van Hjerre

Hoi Hanneke,

Wat leuk! Onze 1e kindjes schelen maar 1 maand en straks onze 2e kindjes maar 2 weken (afhankelijk van de bevalling).

Zit jij ook op het septemberforum? Ik was gisteren 18 weken zwanger.

Wou je ook weer zo snel zwanger worden? Bij ons was het zeer onverwachts. Net een nieuw huis gekocht en hard aan het klussen (in het huis dan he) en allebei een nieuwe baan. Maar aangezien we dmv ivf zwanger zijn geworden is dit een grote wonder dat ik spontaan zwanger ben geworden en zeer welkom.

Ik voel mij goed. Voel wel mijn bekken al maar dat had ik bij de 1e zw ook. Zie wel erg op tegen de laatste 3 maanden want dan ga ik het weer zwaar krijgen ivm bekken en nu met een kleine erbij.

Hoe ga jij het doen met de kinderwagen? Een tandemwagen ofzo? Want de 1e is nog te klein om te staan op de wagen. En koop je een 2e ledikantje?
Voel jij je goed?

Tjeetje, wat is het een verhaal geworden! haha

gr
Marielle, moeder van Noa 4 juni 2006

Hoi Marielle,

Dit is zeker leuk, kindjes die bijna evenoud zijn. Zowel onze oudsten als straks hopelijk onze jongsten.

Ook bij mij was de zwangerschap onverwacht. Hoewel ik ook niet echt voorzichtig ben geweest met de conceptie. Ik heb geen ivf gehad, maar het duurde wel anderhalf jaar voordat ik zwanger was van Hjerre. Ik was eigenlijk al bij een gyneacoloog die ons verder zou helpen, totdat het ineens spontaan lukte! Wat geweldig blij waren we toen en nog natuurlijk. Omdat het met Hjerre dus niet zo spontaan ging, had ik ook niet het idee dat het nu wel snel zou gebeuren,.......wel dus.. helemaal geweldig. Dit is echt een wonder en ik kan me in hou situatie heel goed voorstellen dat het een extra wonder is! Wat kan het raar gaan he?

Ik voel me nu prima. Dat is wel even anders geweest. Ik ben zes kilo afgevallen en ik heb ook vier weken gebloed, dat maakte alles ontzettend onzeker! Gelukkig is alles goed gekomen en kan ik sinds twee weken ook echt genieten van het opnieuw zwanger zijn. Gewoon ook omdat je in een ' veilige' fase ben aangeland. Ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten.
Jammer dat jij last heb van je bekken, daar heb ik gelukkig nog geen last van. Wel in de laatste maand van de zwangerschap heb ik er last van gehad, maar dat lijkt me wel normaal. Ik hoop van harte dat het mee mag vallen!

Ja ook wij hebben besloten tot een tweede ledikantje. Eerst wilde we Hjerre in een peuterbedje doen, maar hij is dan nog zo klein en bovendien kan hij er dan makkelijk uit en heb je zelf geen rust meer lijkt me. En een tweede ledikantje is net zo praktisch.
Over de kinderwagen zijn we bijna uit. We hebben heel erg getwijfeld tussen een tandem en een duo. Over een kiddyboard had ik nog niet nagedacht, maar ik zie Hjerre er nog geen afstanden op staan, die wil denk ik dan nog lekker zitten.
Wij gaan waarschijnlijk voor een duo. Zo eentje dat je een babybakje heb dat naar je toegericht staat.

Zo ook hier weer een heel verhaal! Nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien zie ik je ook op de september forum, maar hier vind ik het eigenlijk nog gezelliger, er wordt hier veel meer ' gekletst'   dan daar!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan