wie zijn er rond 28 maart uitgerekend van een 1e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo, wie zijn er nog meer eind maart uitgerekend van een 1e kindje?
Lijkt me leuk om te weten wie nog meer in het zelfde vaarwater te zitten!
Groetjes Jes

Hoi!

Jeeee! Ikke ook! Ik ben 27 maart uitgerekend, van onze eerste! Ik ben 21 jaar, kom uit Flevoland. Ik heb al 2 echo's gehad, en leek allemaal goed!
En jij vertel eens wat over jezelf? Heb jij al een echo gehad? Weet je familie en vrienden het al?? En al een voorgevoel over wat het wordt?

Groetjes!!

Mitsj

Hai Mitsj, Ja ik zal wat vertellen. Ik woon in omgeving van Amsterdam ben 29 en heb afgelopen donderdag een 1e echo gedaan! Zo gaaf! Ik kon het kleine mensje- in -wording zien schoppen en zwaaien. Erg schattig hoor!!Ik ben nu verslaafd aan die echo foto's!! IIk krijg de 2e bij 20wk. Ik vind het allemaal zo uniek en bijzonder. Ik ben volgens de verloskundige 31 maart uitgerekend en volgens de echo 28 maart.
Ben nu precies 12w. en 2 dagen. wist jij dat je meteen zwanger was of niet? Ik wist het 1,5 na mijn uitgebleven menstruatrie. heb jij ook een sterk gevoel van wat het zal worden?Wil je het geslacht al weten? Ik niet.
Nou leuk dat je gereageerd hebt, groetjes Jes

Heey meiden!

Ik ben op 1 april uitgerekend, nee geen grapje hihi! Leuk om te kletsen met meiden die net zo ver zijn. Ik ben 23, en dit is ons eerste kindje. O ja woon in de provincie Utrecht.
K ben woensdag 12 wk! Eindelijk! K heb met 8 wk een echo gehad, ik dacht toen al 11 wk te zijn, maar dat bleek iets korter hihi. Was wel ff schrikken, en de sckrik zit er nog steeds wel n beetje in. Woensdag weer naar de VK, spannend!! Nou k hoop nog leuk met jullie te kletsen!

Liefs Repelsteeltje ( k gebruik mn eigen naam binnenkort pas, als iedereen t weet hihi)

Hoihoi!  

Ik ben 21 jaar, 4,5 jaar samen met mijn vriend en woon in provincie Flevoland!
1e Echo heb ik gehad op 07-08 omdat mn zwangerschapsverschijnselen ineens weg waren, maar daar klopte het hartje luid en duidelijk. En 2e echo heb ik gehad op 26-08, termijnbepaling. En toen was kleine beeb al hard naar ons aan het zwaaien hihi..
De 20 weken echo heb ik als ik 21 weken ben, ze zeggen dat je het dan nog veel beter en duidelijker kunt zien allemaal dus vandaar! 14 November is dat,,, En dat duurt nog heel lang vind ik hihi..
Ik ben vandaag 12weken 4 dagen zwanger, en bij mij weten de meeste mensen het al. Gister hebben mijn schoonouders het verteld aan de vage kant van de familie zeg maar, die zien wij maar 1 of 2 keer in het jaar. En as weekend weet iedereen het, dan komt iedereen op visite ivm verjaardag vriend! En jij?
Ik wist eigenlijk behoorlijk zeker dat ik niet zwanger zou zijn deze ronde, en had ook nergens last van. Geen kwaaltjes, geen voorgevoel, niks. Maar toen ik 1 dag overtijd was, kreeg ik ineens een gek soort kriebels in mn buik! Net of ik het toen al wel wist hihi.. En toen heb ik inderdaad positief getest! En wist jij het meteen?
En ik denk dat het een meisje word, heb echt een heel sterk voorgevoel! Weet ook niet hoe dat komt, maar we zullen het hopelijk met de 20 weken echo wel zien! Hoop ik zo!! Wij willen het wel graag weten, dan kunnen we er een beetje rekening mee houden met kleertjes enzo..

Spannende tijden!

Groetjes,
Mitsj :)

He meiden        
Ik heb de echo vorige week gemaakt, en volgens de echo was ik 11,5dg en de 28e uitgerekend ben  terwijl volgens de menstruatiedatum, zou ik  27 mrt zijn uitgerekend en volgens de verloskundige de 31e (vanwege langere zcyclus dan 28dg), wat zal het zijn?
Afgelopen week ben ik meteen de zelfde dag dat ik de echo had gedaan  aan mijn ouders verteld  die waren zo  verrast en genoten enorm!!Ook hebben we het aan mijn schoonouders verteld, we waren voor verjaardag van mijn schoonpa in de efteling(in hotel ook)  en hebben het daar verteld nou dit weekend kon niet meer stuk.  Ze glommen van oor tot oor!
Vandaag heb ik het aan mijn collega's en baas verteld ook waren ze erg blij voor me! Ik ben zelfs tegelijk uitgerekend met een collega van me heel toevallig!
Ik heb ook een sterk voorgevoel over wat het gaat worden, heb wel eens gedroomd over een kindje toen ik nog niet zwanger was en dat zou mijn kindje ooit worden. De meeste mensen die denken dat ik een meisje zal krijgen. Dus wie weet! zelfs mijn buurvrouw kreeg een ingeving dat ik 23 maart ga bevallen van een meisje en ze weet de naam al, dit heeft ze opgeschreven, zodat ik dat dan kan lezen. Grappig he?!
Dus ja maar het is voor mijn gevoel toch al een wonder een kindje maken en krijgen en maakt het niet uit wat voor geslacht het is. Als het maar gezond is. (klinkt wel cliche maar toch). We willen dan ook niet het geslacht weten. Ik zou het heel moeilijk vinden om dat weer zolang geheim te houden (net als het niet vertellen dat je net zwanger ben!)Ik heb wel gister mijn eerste kledingstukje gekocht in een bepaalde kleur.....en als het niet de juiste kleur is dan geef ik het wel weg!
Komend weekend zal ik mijn vriendinnen vertellen want dan zie ik ze "live' en dat weten de meeste mensen het wel. Wel leuk hoor om zulk leuk nieuws te vertellen en dan kan ik er niet over uitgepraat raken!!
Morgen moet ik even uitzoeken over erkenning bij de gemeente.  Het gezag kan pas aangevraagd worden als kindje er is. We zijn nl niet getrouwd. Jullie?
Ik ga weer een stoppen groetjes Jes

Terug
Bovenaan