Hoihoi!
Ik ben 21 jaar, 4,5 jaar samen met mijn vriend en woon in provincie Flevoland!
1e Echo heb ik gehad op 07-08 omdat mn zwangerschapsverschijnselen ineens weg waren, maar daar klopte het hartje luid en duidelijk. En 2e echo heb ik gehad op 26-08, termijnbepaling. En toen was kleine beeb al hard naar ons aan het zwaaien hihi..
De 20 weken echo heb ik als ik 21 weken ben, ze zeggen dat je het dan nog veel beter en duidelijker kunt zien allemaal dus vandaar! 14 November is dat,,, En dat duurt nog heel lang vind ik hihi..
Ik ben vandaag 12weken 4 dagen zwanger, en bij mij weten de meeste mensen het al. Gister hebben mijn schoonouders het verteld aan de vage kant van de familie zeg maar, die zien wij maar 1 of 2 keer in het jaar. En as weekend weet iedereen het, dan komt iedereen op visite ivm verjaardag vriend! En jij?
Ik wist eigenlijk behoorlijk zeker dat ik niet zwanger zou zijn deze ronde, en had ook nergens last van. Geen kwaaltjes, geen voorgevoel, niks. Maar toen ik 1 dag overtijd was, kreeg ik ineens een gek soort kriebels in mn buik! Net of ik het toen al wel wist hihi.. En toen heb ik inderdaad positief getest! En wist jij het meteen?
En ik denk dat het een meisje word, heb echt een heel sterk voorgevoel! Weet ook niet hoe dat komt, maar we zullen het hopelijk met de 20 weken echo wel zien! Hoop ik zo!! Wij willen het wel graag weten, dan kunnen we er een beetje rekening mee houden met kleertjes enzo..
Spannende tijden!
Groetjes,
Mitsj