wie zijn nu allemaal alweer de gelukkige ?

A

Anoniem

Guest

vroeg me ffies af wie er nu al allemaal al weer in verwachting zijn?
volgens mij is dat al weer een behoorlijk lange lijst hhaha

hoe gaat het verder met jullie als weer zwangere mutsen:p:p
en hoelang zijn jullie ?

hier gaat alles super goed op mn bloedarmoede na dan en mn lage bloeddruk
de kleine man trappeld weer aardig druk rond en tis weer zo,n geweldigend gevoel dat leven in je buik weer net zo geweldig als bij caithlyn elk schopje maakt je weer aant lachen begin weer heerlijk te gnieten en wat vliegt de tijd voorbij

26mei mag ik weer na de gyn en moet daar weer onder controle vanaf die tijd (ivm de keizersnee bij caithlyn) 26 mei krijg ik weer een echo om te kijken   hoe hard de kleine man groeit en dan krijg ik waarschijnlijk ook te horen of er weer kans is op een keizersnee wat ik gewoon niet hoop eigenlijk wil eeen normale bevalling hahah

nou dames rustig aan

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en 23weken zwanger van ons kleine mannetje

Nou ik dus ook weer,Zifjon is nu 14 maanden en ik denk dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Mag over twee weken al komen voor echo en controle spannend allemaal. Wat ik wel beetje minder vind is dat ik meteen best wel missleijk ben en dat had ik niet met Zifjon. Nou ja kan me helemaal NIETS schelen ik ben zo dankbaar met dit kleintje.
Nu maar dromen hoe het straks zal zijn.

liefs van Mariska ,Zifjon en frummel

en ik dus, Rosco is nu 13 maanden en ik heb vorige week een echo gehad.
ik ben nu 10 weken zwanger. ik was veel misselijk nu niet meer zo gelukkig.
Ik ben wel heeeel moe echt zo saai en ook lastig met werken.bij ons was het in rond 1 direct raak dus was heel verrast maar wel super tof. het lijkt me zo leuk straks 2 van die
hummels. Met jullie als goed? En patricia wat ben je al weer ver!!! bwen je nog aan het werk?

Ik ben nu bijna 15 weken onderweg, Lenthe is 13,5 maand.
Misselijkheid word iets minder, ben momenteel veel meer bezig met de slechte nekplooimetings-uitslag 2 weken geleden.
Over 2 weken heb ik een vruchtwaterpunctie en horen we of ons kindje Down (of een hartafwijking) heeft, of hopelijk helemaal gezond is.Leef nog even in onzekerheid, vind het helemaal niks, maar ben gelukkig niet meer zo labiel als vorige week, net na de uitslag...

He, Patricia, jij wist het geslacht van je 2e kindje toch al met 16 weken?!
Ik kan namelijk niet wachten!!!!
Misschien krijgen we het te zien en horen met de punctie zelf...

Ben verders benieuwd hoe ik zo'n zomer door ga komen met een enorme buik....Nooit een hele zomer zwanger geweest, m'n 2e is van eind juli, maar dat was niet zo'n hele warme zomer.

Groetjes Roos.

Ik ook, ik ook, ik ook!!!! Ben nu zwanger van onze derde en laatste beeb. Ben nu bijna 21 weken alweer. De tweede ging me helemaal niet snel, maar nu... Vergeet ik gewoon soms te genieten van Joep. We hebben baby maar joep genoemd voorlopig, hahahah!
Wel handig voor Thomas, onze oudste. Die snapt nu precies dat er een mensje in zit, en hij praat tegen hem, geeft hem kusjes, wenst ém welterusten, zegt sorry als ie tegen mijn buik stompt, hahahah! Zo schattig! Woensdag hebben we de 20-weken echo. Vind het zo spannend nu. We willen graag weten of het een joep of een joepina is.... En na 2 "gezonde" kinders en een leeftijd van 32 jaar, en het verhaal van Roos word je toch een beetje zenuwachtig. Blijft toch wel denk ik, dat je je elke keer weer afvraagt of alles wel goed is en zal blijven gaan... Ben altijd blij als ze eruit zijn in elk geval...
Vind het zo gezellig al die zwangere mensen weer hier, hahahah!

Liefs, Marieke

Ik ben ook weer zwanger, van de 2de alweer en wat gaat deze zwangerschap dan toch snel ondanks alle zorgen, spanningen en stress momenten
Ben vandaag precies 21 weken.

Morgen voor de 20 weken echo en zit nog steeds in dubio of ik het geslacht wil weten of niet m'n man laat me er erg vrij in en wat ik wil dat doen we.
Bij Milan wist ik gewoon heel zeker dat het een jongetje zou worden en dat werd het dus ook.
Maar nu ben ik echt vreselijk aan het gissen.

Groetjes Linda. Milan en ?

Milan is trouwens nu 1 jaar, 2 maanden, 1 week en 3 dagen oud.

Hoi hoi,

Was me ook al opgevallen dat het hier aardig druk begint te worden.....
Ben nu alweer ruim 25 weken onderweg........ Jordy is nu net 13 maanden en begint nu echt eigenwijs te worden Grrrrrr. Af en toe niet handig met een grote portie zwangerschapshormonen.
( Lees mama met beetje weinig geduld )

Maar als hij dan op mijn buik komt hangen en daar kusjes gaat geven ben ik weer de gelukkigste mama van de wereld.
Erg leuk dat de baby er zelfs al op reageerd! Heb het idee dat deze al veel eerder harder kan trappen als wat Jordy deed...Weer zo'n drukte makertje dus.

Heel veel succes met Jullie zwangerschappen.
Groetjes Wendy

Nou ook ik ben dus weer zwanger! Nu inmiddels als 22 weken en 2 dagen. Ik voel me heerlijk!!! En nu k ook EINDELIJK een buikje begin te krijgen, loop ik weer trots te showen. Heerlijk!!! Het gaat eerlijk gezegd wel heel snel.... Ik probeer echt ieder moment te genieten. Maar als Noah mijn buik een kusje geeft en dan de trui omhoog trekt en baby zegt en kusjes op mijn navel geeft, dan smelt ik... ( hij zegt beab) Dan is mijn moedershart zo groot!!!!

Meiden geniet ervan

Groetjes

Terug
Bovenaan