Wie zit er nog meer doorheen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben 21 jaar en mijn vriend en ik hebben 5 maanden geleden besloten dat we toch graag een kindje willen
We zijn heel druk aan het klussen geslagen maar dat duurde te lang voor me
Toen wilde ik meer kans hebben dus heb ik ovulatie testen gekocht
Daar hebben we 3 mnd mee geklust en toen was het nog niet raak
Aan het begin van deze maand was ik zo teleurgesteld dat ik alles heb weggegooid
Nu kan ik weer klussen met mijn vriend wanneer ik wil en niet wanneer zo'n testje het aangeeft
Vanaf afgelopen zaterdag 28/7 heb ik al opgezwollen borsten en met vlagen misselijk maar moet nog tot komende zaterdag wachten 4/8
Nu zie ik wel of het zo is ik weet nu  dat mijn lichaam me voor de gek kan houden dus we gaan nergens van uit en we zien wel wat er gebeurd
Natuurlijk is het moeilijk als je om je heen hoort en ziet dat iedereen zwanger is maar ik hop dat ik iemand hiermee kan helpen

Liefs wilma

hoi wilma ik snap heel goed hoe je je voelt. maar ik bedoel dit niet lullig he maar je bent nu 5 maanden bezig, gemiddelt duurt het toch wel een half jaar. dus geduld.
Ik snap het heel goed hoor, maar als je er heel veel mebezig bent dan kan het ook zijn dat je lichaam zoiets heeft van ja dag nu dus even niet. probeer het van je af te zetten al is dat heel moeilijk. maar je zou zien dat het helpt een beetje rust in je lijf. echt aan te raden hoor. Ik heb het nu ook een beetje van me af gezet. wandt het is toch ook niet fijn als je het moet doen en je hebt bijde geen zin., Ik zeg altijd een baby moet uit liefde gemaakt worden,

maar ik hoop echt voor je dat het dan nu zover is.
laat je het wel even weten dan,.

groetjes sherina

Terug
Bovenaan