Wie zit er ook in ronde 9?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij willen graag een derde. Maar het wil niet lukken. Ik zit er veel teveel bovenop.
Maar ik kan het echt niet van me afzetten. Het verlangen naar een derde is echt net zo groot (misschien nog groter, omdat je weet wat het is). Dinsdag weer ongesteld geworden. Erge teleurstelling. We gaan nu voor ronde 9.
Wie ook?

Groetjes Evelise

Hoi!

Ik zit pas in ronde 1, maar ik wilde je toch even succes wensen volgende week! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld gaat worden!

Groetjes, Tessje.

Hoi,
Ik kan me super goed voorstellen dat je steeds erg teleurgesteld bent als je weer ongi bent,dan baal je juist extra(ik dan) van al die ongi klachten.
Ik weet eigenlijk niet echt in welke ronde ik zit denk ronde 5 ofzo,dus nog niet zo lang,maar door mijn mega lange cyclussen ben ik toch ook altijd erg teleurgesteld als het niet is gelukt omdat je dan weer zoo lang moet wachten,iedereen om je heen is ook in ene zwanger ook op tv merk ik het steeds op,dan ben ik toch een beetje licht geirriteerd merk ik.Ik heb enorm respect voor mensen die zo lang moeten wachten en in het medische circuit zitten.
Groetjes Cat

hoi,

ben vandaag ongi geworden, ga nu naar ronde 8, ben erg verdrietig....  

Terug
Bovenaan