wie zit er ook rond 1 jaar???

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd wie er allemaal al ongeveer 1 jaar bezig is. En of jullie al naar ha zijn geweest enz. enz. Zit zelf in ronde 11 en toch maar een afspraak gemaakt bij de ha. Zijn er meer in dezelfde situatie...???

quote: Kkimmm schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2005 10:33:18'));

Ik ben benieuwd wie er allemaal al ongeveer 1 jaar bezig is. En of jullie al naar ha zijn geweest enz. enz. Zit zelf in ronde 11 en toch maar een afspraak gemaakt bij de ha. Zijn er meer in dezelfde situatie...???

Hoi!

Ik zit nu op 10 mnd. Voor je gevoel duurt het dan lang he?  Heel veel vrouwen doen er een jaar over om zwanger te raken, dus ik wacht het maar rustig af (ook al is dat lastig). Maar ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Veel succes!

Ja het duurt inderdaad zooooo lang. En je begint je af en toe ook ongerust te maken dat er iets mis is. Ook omdat de ha zeggen; als je binnen een jaar nog niet zwanger bent, dan moeten er onderzoekjes gedaan worden. Dat jaar nadert nu echt......... wie heeft dit gevoel nog meer?

hoi,

wij zijn nu alweer meer dan een jaar bezig voor nummertje 2 en hebben besloten om september toch maar weer naar de ha te stappen (dan hebben we vakantie en hoeft het werk van niets te weten)
Als je zelf het idee hebt het duurt te lang...... gewoon naar de ha stappen en evt vragen voor een doorverwijzing.  Sommige mensen zijn meteen zwanger en bij anderen duurt het wat langer dus het hoeft echt helemaal niets te betekenen maar als je zelf liever zekerheid wilt hebben gewoon gaan!!!!!!

groeten,

Nikita

Wij zijn nu ook ongeveer 1jaar bezig.

Voor onze tweede hebben een zoontje van 17 maanden.

ZIjn we bijna 5 jaar mee bezig geweest om zwanger te raken. Uiteindelijk via IUI.

Je wordt dan bang dat het weer zo lang duurt voor de tweede dan bij de eerste, wilde altijd 2 kindjes kort achterelkaar. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen.

Heb nu wel al een afspraak voor 10 augustus bij de gynecaloog.

Dan maar kijken hoe het verder gaat.

Ben de laatste paar maanden erg onregelmatig ongesteld dan heel korst dan heel erg lang 11 dagen. Of na 10 dagen weer. terwijl ik het eerste half jaar een regelamtige cycles had van 26 tot 34 dagen.

succes allemaal

groetjes Jenny

hallo,
Zelf ben ik ondertussen niet meer actief op deze site, maar soms kom ik nog eens mee lezen. En dan lees ik soms van die berichtjes waar ik op wil reageren. Ikzelf heb er ook lang over gedaan om zwanger te worden. Na 11 rondes zonder resultaat heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn, ik moest ongeveer 7 weken wachten (lang hé). Wat gebeurde er nu!? Op mijn afspraakje bij de gyn heb ik het hartje van ons kindje zien kloppen! Ik ben nu 13 weken zwanger. Bij ons was ronde 12 dus raak. ik hoop dat je uit mijn verhaal wat positieve kracht haalt. Ik weet hoe moeilijk het is om zolang te wachten, maar wanhoop niet te snel. Succes natje

Hoi hoi,

Wij zijn inmiddels in ronde 15 beland.
Ben in januari dit jaar voor het eerst naar de gyn. geweest, heb namelijk steeds vroege miskramen.
Inmiddels de hele medische malle molen achter de rug (op een laparoscopie na). Alle onderzoeken vallen reuze mee, behalve de hsg.
Het heeft mij wel gerustgesteld, in die zin dat er nu wat aan gedaan werd/word. Bij ons blijkt alles prima in orde, waar het dus door komt???? Maar bij sommige duurt het gewoon wat langer.
Mijn geduld begint wel aardig op te raken, helemaal nu het gros van mijn vriendinnen zwanger is.

Zou zeker de stap zetten naar de huisarts. Er kan namelijk wel iets zijn, ook al is het nog zo klein, het zou een eventuele zwangerschap in de weg kunnen staan.

Sucses,
Liefs Anne

Terug
Bovenaan