Wie zit er ook zo hopeloos te wachten?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen die nog niet is bevallen!

Ik ben vandaag 39wk+3 het duurt zooo lang!
Misschien gaat het nog langer duren!!
Ik ben het zoo zat dit wachten. Pff, wie heeft er ook zo'n behoefte aan bevallen?

Mama Natas

Hier nog één hoor!
Ook ik ben het zoooo zat,ben ook nog eens snipverkouden,bleh!
Ik hoop dat wij ook gauw aan de beurt zijn hoor,pfffff.

Liefs,Ingrid

40+6

Ja hoor..... ik hoor ook bij de "ongeduldigen"...
Ben nu 39,5 weken en ik heb het helemaal gehad sinds gister!
Ik heb steeds vaker last van harde buiken en moe, moe en nog eens moe!
Daar komt nog eens bij dat ik had gedacht dat hij/zij vandaag geboren zou worden ('t kan nog steeds) maar ik denk dat m'n intuitie me in de steek gelaten heeft.
Balen...
Maar goed, we wachten het rustig af. Dinsdag moet ik weer naar de VK en dan ga ik vragen of ze me wil gaan strippen, want ik merk dat m'n longen (ik heb astma) ook weer gaan protersteren, dus weet ik niet hoelang ik dit nog vol ga houden...

Groetjes en voor alle "ongeduldigen" SUCCES!!!

Hey Natas!

Ik ben vandaag ook 39+3 en van mij mag die kleine ook wel komen hoor!
Tis onze eerste dus weet totaal niet wat me te wachten staat en bij elk krampje hoop ik dat het echt begonnen is maar helaas.....geen voorweeen, geen harde buiken, geen verlies van de slijnprop, he-le-maal niks! Die kleine is nog lekker aan het bewegen en vindt het volgens mij wel prima zo! Maar ik kan echt niet meer wachten! Ben er gewoon aan toe, hoewel ik het zwanger zijn wel zal missen! Voel me gelukkig nog kiplekker en fit dus in dat opzicht mag ik niet klagen. Hoe voel jij je verder? Nog wel een beetje uit te houden ondanks dat je er aan toe bent?

We tellen samen de dagen verder af haha! 25 oktober is toch wel een beetje magisch...

Liefs Renske

Hi
hier 40+1, vreselijk veel gerommel (menstuatie gevoel) al 4 weken maar verder doet het niks. Gelukkig was de eerste ook 4 dagen te laat dus ik weet wat het is wachten. Toch valt het deze keer minder zwaar. Ik ben natuurlijk wel vreselijk nieuwschierig.

Wij wachten af

succes iedereen

Hoi Renske!

Hetzelfde schuitje!! Het is ook onze eerste en ik zit ook bij elk krampje te hopen op weeen of idd die slijmprop maar nee, hier ook een hele bewegelijke baby die het nog prima naar z'n zin heeft! Ik voel ook dat ik er aan toe ben maar ook m'n lichaam die is het echt zat! Ben steeds buitenadem en ben nu echt moe aan het worden. gelukkig kan ik nog heerlijk slapen dus dat doe ik ook maar lekker veel. Nu kan het nog en de tijd gaat wat sneller haha.

Ik wil het TE graag denk ik,.. zucht laten we samen gaan tellen!
Nog 4 nachtjes  zet hem op! liefs Natas

Nou, meiden zo te lezen zit ik niet in m'n eentje te wachten!
Wens jullie veel succes voor straks en zet hem op!!!

liefs Natas

Ik zit ook te wachten, maar helaas
Ik heb alleen maar een griepje gekregen......... dacht even dat het was begonnen, maar helaas............ een baby komt er niet bij je darmen uit (sorry). Heb nu de hele dag al zo'n grieperig gevoel............. echt zo'n bleh... niets is goed gevoel !!!
Van mij mag hij  komen!
Gr Tanja

Terug
Bovenaan