Wie zit zout..

hoi allemaal..
ik zit met een probleempje..

als ik zelf bereken moet ik 10 weken zwanger zijn, maar volgens internet 9 weken.. hoe kan dat.. reken ik dan verkeerd.. mijn eerste dag van de laatste mnstruatie was op 2 november.. dan kom ik nu dus echt op 10 wkn...

wie kan mij helpen..

bedankt,

liefs mij

Hi, nou ik heb voor je op www.predictor.nl gekeken:

Wanneer ben je uitgerekend

Laatste menstruatie:  
2 november 2007

Cyclusduur:  
28

Je bent uitgerekend op:  
8 augustus 2008

Je bent nu:  
69 dagen zwanger

En je hebt nog:  
211 dagen te gaan

Dit is de:  
10e week

Het sterrenbeeld wordt:  

Leeuw  

Je weet het pas zeker bij de termijn echo, suc6!

Gr. Mara

He Zita!
Ik ook! 2-11 laatste menstruatie en 8-8-08 uitgerekend! (coole datum ;-) ) Ik ga maandag voor het eerst naar de verloskundige, we gaan nu de 11e week in. Ze gaat dan luisteren of het hartje klopt. Ook krijgen we dan een verwijsbrief voor een echo. SPANNEND!!!!! Succes en tot ziens op het forum!
Groetjes Nanna

haha dat is wel leuk indd!! 8-8-8 een mooiere datum hadden we niet kunnen krijgen,.. het zou mooi zijn als we ook op die dag zouden bevallen.. al is de kans daarvan maar 4% ..

nou succes bij de vk en de echo!!

Hi Zita,

Dat je in de 10e week zit is iets anders dan 10 weken zwanger zijn.

Er wordt gerekend vanaf de 1e dag van je menstruatie.
De week na de eerste dag zit je in je eerste week, pas aan het einde van die week ben je 1 week zwanger. (officieel ben je dan nog helemaal niet zwanger, maar goed, dat even terzijde ;-)

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en ben dus bezig met mijn 8-ste zwangerschapsweek. Aan het einde van deze week ben ik 8 weken zwanger.

Jij zit in je 10e week en bent dus 9 weken en .... dagen zwanger.

Maar met de echo wordt het helemaal duidelijk.

Groet,

Hottymommy

ps ik struin hier maar een beetje rond aangezien het septemberforum nog niet bestaat.

Terug
Bovenaan