Wie zitter er op het wachtbankje?

he..

je had net op mijn berichtje gereageerd en toen vroeg ik je hoe lang jij al bezig bent... en hier is mn antwoord...!!!!! zo das ook al lang!!! klote voor je meid dat het zo lang duurt!!! hoop dat je snel geluk hebt,heb je wel verdiend na zo lang!!!!
mijn nod is 12 april!!!

duim voor je meid!!

succes

liefs cenn

he hallo,

Ik ben nu ruim 2 jaar en vier maanden "bezig". Heb vandaag mijn vierde iui gehad.
En zit dus op de wachtbank: mijn NOD is dus 17 april.

Heel veel succes allemaal!  

Liefs Indy

Hallo!

Nu ruim drie jaar bezig. Na een aantal mislukte Clomid-pogingen nu de eerste ronde met Puregon / Pregnyl gehad (dus zonder inseminatie!).
NOD is 9 april!

Liefs Astrid

Hier ook mijn 'gegevens':

'Bezig': sinds november 2004

Krijg binnenkort kijkoperatie, alles is verder in orde bij mij en man, maar ik heb een dubbele baarmoeder.

Oh ja, ik ben 25 jaar.

Hoi!

Leuk idee zo'n rondje:
31 jaar
4 jaar bezig
2 operaties ivm endometriose
IUI nummer 1 net begonnen
NOD: geen idee want zeer onregelmatige cyclus en nog geen hormonen deze ronde..

Succes allemaal!

Saar

In juni ben ik 2 jaar van de pil af.

Sinds vorig jaar aan het dokteren, verschillende onderzoeken gehad. En daar is ontdekt dat ik endometriose heb. Ik schijn een cyste te hebben van 6 bij 6 in mijn ene eierstok. Hierdoor springt er wel een eitje maar is deze van slechte kwaliteit. Ook het zaad van mijn man is zeer traag.
Half januari een kijkoperatie gehad en toen is de cyste geknapt. Nu moet ik aanstaande maandag dus opnieuw om de cyste helemaal leeg te pellen en verder te kijken of er belemmeringen zijn.

Afhankelijk hiervan wordt het traject van IUI ingegaan of IVF.

Ben 26 jaar, 2 1/2 getrouwd.

Sylvia

Terug
Bovenaan