Wie zou wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Ik had, met een cyclus van 28 dagen vandaag ongesteld moeten worden. Maar het is nog rustig. Wanneer zouden jullie testen? Mijn cyclus varieerd van 27 tot 32 dagen...

Hoi hoi,

Ik zou uitgaan van je langste cyclus...het is natuurlijk prettiger om uit te gaan van de kortste of het gemiddelde, maar hoe later je test hoe beter zeggen ze toch altijd..?

Als je het vol kunt houden zou ik maandag pas testen...

Succes!!
Liefs,

ik zou een week na de verwachte dag dat je ongesteld moet word
dan zit er genoeg tijd tussen

Ik zou ook uitgaan van 32 dagen.. Dus even geduld proberen te hebben :-(

Je kunt natuurlijk wel eerder testen (dan adviseer ik wel de gevoeligere testen) maar houd er dan rekening mee dat het nog niet heel veel zegt wanneer de test negatief is.

Ik wens je heel veel succes!
liefs

hey!

Wat spannend! Ik zou ook van het langste uitgaan en dan pas testen.

Succes en we horen het wel!

Als ik ontzettend eerlijk ben, zou ik zelf een vroegtest hebben gekocht en was ik vorige week al begonnen ;-) Maar het is waarschijnlijk wel het verstandigst om uit te gaan van de langste cyclus. Testen op dag 32 of nog wat later als je het op kunt brengen.

Succes en we hopen op leuk nieuws!!!

hoi meid, ik heb gisteren negatief getest met een vroegtest.ben nu een of twee dagen overtijd en nog geen tekenen van een ongi.terwijl ik normaal vrij stipt ben omdat ik temp zodat ik weet wanneer ik mijn ei heb.dus hier ook maar afwachten.ik zou zeggen ga uit van je langste cycles.
succes.

Euuhh ik sluit me aan bij Melian,... haha! Inderdaad beter om toch te wachten als je dat kunt! Good luck!

Terug
Bovenaan