wie zwanger door iui

hallo ik heb aan vraag aan de vrouwen die door iuibehandelingen zwanger zijn geworden ten eerste gefeliciteert. wij hebben te horen gehad van arts dat me vriend geen snel zaad heb en het daar door niet lukken wil. nu gaan we voor iui. hoe gaat dat in ze werking en hoelang kan dat duren voor dat het raak is. alvast bedankt
groetjes da
 
Hoi Da,
Ik ben zwanger geraakt door IUI, de eerste keer was bij ons gelijk raak!! Maar dat zegt niks hoor, iedere keer is weer een pogin op zich natuurlijk. Het is niet zo dat hoe meer behandelingen je doet hoe sneller je zwanger bent. Maar wij waren natuurlijk erg blij verrast. Bij ons ging het als volgt: We kregen ovulatietesten mee die ik rond mijn eisprong moest gebruiken. Wanneer de ovulatietest positief was (dan verwacht je je eisprong binnen 24-36 uur) moesten wij gelijk bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor de volgende ochtend. "s ochtends vroeg ging mijn man zogezegd een potje vullen en rond een uur of elf hebben ze het bij mij geinsemineerd. Daar voelde ik eigenlijk niks van. Ikzelf heb geen hormoonbehandeling gehad o.i.d.
Nu ben ik inmiddels alweer 29 weken zwanger en we verwachten ons wondertje begin februari. Heel veel succes!
An
 
Terug
Bovenaan