Wie zwanger geworden met 100 mg clomid

Saar25

New member
Hoi lieve dames,

Sinds een paar maanden loop ik bij de gynaecoloog omdat mijn menstruatie maar niet kwam, uiteindelijk is er dus pcos vastgesteld. Ik heb vervolgens provera voorgeschreven gekregen, moest dit 7 dagen slikken. Drie dagen na het stoppen met het slikken hiervan werd ik ongesteld. Yeeeeeeejjj want toen mocht ik de derde dag beginnen met het slikken van 50 mg clomid, dit van dag 3 t/m 7. Dag 10 ben ik terug gegaan naar het ziekenhuis, follikel groeide wel maar langzaam. Ondertussen alweer een paar weken verder, groeide nog steeds langzaam. Ik ging op vakantie dus kon daarna niet voor controle komen. Mij werd toen aangeraden nu even geen provera te slikken, maar mijn lichaam zelf zijn werk te laten doen. Zo gezegd zo gedaan. Ben op vakantie geweest, maar had wel wat ovulatietesten meegenomen. Twee dagen voor ik terug zou komen naar nl, had ik zo een last van mijn onderrug, en buikkrampen alsof ik ongesteld zou worden. Spontaan ging ik toen een ovulatietest doen, en ja hoor eindelijk na maanden zag ik ook eens een smile. Die dag en de dag erop hebben mijn man en ik geklutst. Paar dagen later terug in nl, meteen contact opgenomen met ziekenhuis, moest bloed prikken zodat ze konden zien wat de waarde van progesteron is. Dit was heel laag werd mij door de tel doorgegeven.

Nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden, en mag ik dus overmorgen met clomid 100 mg beginnen. Wie is hiervan snel zwanger geworden?
Beetje moeilijk dit allemaal, iedere keer die ziekenhuisbezoeken en dan weer steeds te horen krijgen je follikel groeit langzaam. Hoe gaan jullie hier mee om? Ik merk dat ik daar best wel chagrijnig van wordt, en soms dan ook even nergens meer zin in heb.

Dit is trouwens pas mijn tweede ronde dat ik clomid zal slikken. Eerste ronde was 50 mg en nu tweede ronde 100 mg.

Liefs,

Saar
 
Hoi,

Ik heb een beetje t zelfde verhaal als jou! Werd ook maanden niet ongesteld, toen PCOS vastgesteld. Ik ben alleen meteen begonnen met clomid 100 begonnen, toen groeide er twee eitje maar die wilde niet springen. Dus toen hebben ze pregnyl geinjecteerd en zei de gynaecoloog de eisprong binnen 30 uur zal plaats vinden. En bij mij was het eigelijk binnen één ronde raak. Ben nu 22 weken zwanger van een klein ventje!

Dus het kan wel snel;) hoop voor jou ook dat t snel raak is!!
 
@Dionnevl; Waauuwww wat leuk! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Marsha Ramlakhan; Daar heb ik helaas geen antwoord op, kan je het beste aan een gynaecoloog vragen.
 
Terug
Bovenaan