Wie zwanger geworden zonder enige zwangersch.kenmerken?

A

Anoniem

Guest
Hai hai, je leest altijd dat meiden zoeken naar tekenen van een eventuele zwangerschap zoals pijnlijke borsten, steekjes, misselijk oid.

Zijn er ook veel van jullie zwanger geworden zonder dat je enige zwangerschapskenmerken had voordat je ging testen?? Dat je misschien wel dacht: deze maand dus niet zwanger en dat je toch positief testte??!

Ik ben benieuwd!

hai,
Ik heb afgelopen weekeind positief getest, maar had daarvoor eigelijk nergens last van hoor. Wel vanaf mijn eisprong wat kleine krampjes af en toe, maar niet zo dat er bellen gingen rinkelen.
Ik heb nog steeds nergens last van en al helemaal geen grotere of pijnlijke borsten!
Dus je hoeft niet van alles te voelen hoor! (gelukkig niet hihi)
Ik hoop dat die kwaaltjes mij een beetje gespaard blijven haha
Groetjes!

Hoi,

Toen ik zwanger werd van de eerste had ik nergens last van. Ik had juist heel erg het idee ongesteld te worden.
Op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik buikpijn precies zoals ik dat altijd heb als ik ongesteld moet worden. Ik wilde pijnstillers nemen maar omdat ik nog niet echt ongesteld was eerst maar een testje gedaan (wilde geen pijnstiller nemen bij een eventuele ZW) Tja en toen waren we dus helemaal verbaasd want de test was hartikke positief.

Pas een week later kreeg ik iets gevoelige borsten en was ik iets misselijk. Maar helemaal niet heel erg. Perfecte ZW gehad en nu een heerlijke zoon!

Groetjes

Hoi,

Ook ik had totaal geen zwangerschapskwaaltjes en was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Was dan ook erg verbaasd toen de test aangaf dat ik zwanger was! Zwangerschapskwaaltjes zijn bij mij pas rond de 9 wk gekomen. Inmiddels ben ik bevallen van een prachtige gezonde zoon en heb een prima zwangerschap gehad.

Gr. Sam

Hoi, hoi

Ook ik heb vooraf en tijdens de zwangerschap écht nergens last van gehad.
Soms moest ik me daarom bewust "bezig houden" met het feit dat ik wél zwanger was. Dat vond ik soms wel eens jammer...niet dat je blij bent met allerlei kwaaltjes, maar toch....
Soms voelde het alsof het gewoon aan me voorbij ging, je bent toch gewoon aan het werk enzo. Vond ik echt erg jammer. Maar ja, allerlei kwaaltjes is ook niets, he!

Groetjes H

Terug
Bovenaan