Wie?

Hallo aanstaande mama's of mama's, nou ik had pas geleden dus hele duidelijke zwangerschaps symptomen zoals eerder aangegeven op dit forum, 2 testen gedaan en daar waren de vage kruisjes aanwezig bij de CB testen. Dus al met al in de veronderstelling dat de zwangerschap dus aanwezig was of is...
Goede 9 dagen overtijd bevestigde het nog meer. De zeurende pijnen in de buikstreek waren goed aanwezig in de afgelopen 2 weken, maar gisteren leek mijn afscheiding zalmkleurig te zijn. Een beetje paniek schoot er bij me in en ik belde naar me nicht. Die vertelde me dat dit wel normaal was, maar nu is er bloeding en mijn man en ik begrijpen er nu niet veel meer van...vrijdagochtend moet ik naar de dokter, want hij wil er na kijken. Ik denk zelf dat het zich niet goed wilde nestelen en al is losgelaten of dat dit nog moet gebeuren. Je wordt hier wel geknerveus van. Wie o wie heeft dit meegemaakt en kan me hier wat meer over vertellen, want het is de tweede keer dat mijn man en ik dit meemaken. De eerste heeft losgelaten na een auto-ongeluk.

Nog een fijne dag en succes met jullie zwangerschap!

Gr,
Leone
 
ik had in juni buikpijn een soort harde steek, en toen ik naar w.c. ging, had ik slijmerige bruine korrel afscheiding mijn gevoel zei meteen dat het mis was. ik naar het ziekenhuis, en daar was op de echo een leeg vruchtzakje te zien. dus meestal is de vrucht er al uit, of al gestorven of heeft helemaal niet geleefd! ik moest wel blijven om gecuriteerd te worden. de volgende dag wer thuis, kreeg ik weeen ik was pas 9 weken zwanger maar ik kreeg zulke weeen ik weer naar t''ziekenhuis! bleek er nog een zwangerschap te zitten buiten mijn baarmoeder dus een tweeling toen werdt ik weer onder narcose gebracht en met een kijkoperatie werdt ook deze weggehaald!zo zie je maar weer ik hoop voor jou het allerbeste het hoeft niet meteen een misktraam te betekenen maar meestal weet je het diep van binnen wel!sterkte met alles {en mijn curitage viel echt mee de eerste keer)ik was als de dood voor een narcose maar ik was er zo weer van bij
 
Terug
Bovenaan