wiebel kont..

is de kleine van jullie ook z'n wiebel kont of is de kleine van je juist rustig?

dat mannetje van ons kan gewoon geen seconde stil zitten..
gisteren avond lag ik in bed en voelde ik zelfs beweging net boven me schaambeen..

de kleine is nu echt duidelijk aan het indalen en draait continue om zijn as en je ziet dus elke keer een flinke misvormde buik door uitstekende schouders en rug en ondertussen is hij druk om zich heen te schoppen..

Heel herkenbaar. Soms heb ik hele gekke bobbels op mijn buik hihi. Vind het heerlijk die bewegingen. Wel kan ik steeds moeilijker bukken, schoenen aantrekken hihi dit is echt een crime.

Liefs tamjo

dat kon ik al heel lang niet.. heb op een gegeven moment boots aangeschaft want ik kan niet meer zelf veters strikken van me all stars hihi..

ik heb met zwangerschap begeleiding geleerd om toch te kunnen bukken en dingen dus van de grond van te kunnen pakken.. maar het is niet altijd prettig

Jah... die van mij wiebelt als een gek... hahah is een druk mannetje... ligt ook in de aard van papa en mama.. dus niks vreemds.....
Beeb is aan het indalen met de goeie kant naar beneden nu gelukkig... :D

En ik kan nog aardig bukken, mijn sokken aantrekken en veters strikken.... ben nog wel aardig flexibel... haha

Hier begint het standaard na het avondeten! Vooral aan de rechterkant en onder mijn navel verschijnt soms een flinke bult hih

Ik moet wel zeggen dat de bewegingen minder heftig zijn dan het 2e trimester, maar dat is normaal. Gaan ook wel eens dagen voorbij dat het stil is, maak me er niet zo druk om; het wordt immers steeds krapper daarbinnen. Kan me voorstellen dat het niet meer zo'n feestzaal is als een paar weken geleden ;-)

ik geniet er ook van, dat vind ik toch het leukste van zwanger zijn...zoooo gezellig altijd met zn tweetjes! Op gezette tijden...ook 's nachts ...laat het merken dat het in mijn buik woont. Ook wel tijden dat het heerlijk aan het tukken is!

Hier ook de hele dag door en in de avond wordt het nog heftiger,,haha
Bukken is idd een kriem, maar ach ik vind het wel super gezellig in mn buik en het doet in tegenstelling tot een paar weken terug nu geen pijn dus dat maakt het nog leuker!
Liefs

Die van mij is ook echt letterlijk een wiebel-'kont' ja. Voetjes en handjes voel ik niet meer zoveel, maar een grote ronde bobbel net boven de navel wel. :)
Altijd weer geruststellend.
Ik heb al tijden geen veterschoenen meer aan; ook een beetje luiheid want ik kan er wel bij, maar heb geen zin in die inspanning ;-)
Woon in Belgie en daar werekn ze door tot de laatste week (als de gezondheid het toelaat natuurlijk).. daar zie ik best tegenop hoor! Kan me echt niet meer goed concentreren ook, en ben alleen maar met ons jongetje bezig.

Terug
Bovenaan