vroeg me af of er nog meer kleintjes in een wieg liggen. antonio wel. aangezien hij nog niet zit laat staan uit zichzelf kan het nog wel. hoop zijn kamertje wel snel af te maken zodat hij in de ledikant kan, is denk ik wel wat veiliger.
ooh ja vind deze site zo handig, was gisteren bezig met op te schrijven wanneer hij nou kon buikschuiven etv maar wist de data echt niet meer, heb hier gebladderd en alle datas kwamen naar boven.
en antonio zegt nu sinds 2 dagen ook mama, ik smolt echt weg bij de eerste keer
ooh ja hebben jullie ideeen voor inrichting van kamertje, wil eigenlijk aan 1 kant een wandschildering maken maar weet niet goed WAT, moet iets zijn wat nog wel eventjes meekan, ideeen zijn meer dan welkom
ooh ja vind deze site zo handig, was gisteren bezig met op te schrijven wanneer hij nou kon buikschuiven etv maar wist de data echt niet meer, heb hier gebladderd en alle datas kwamen naar boven.
en antonio zegt nu sinds 2 dagen ook mama, ik smolt echt weg bij de eerste keer
ooh ja hebben jullie ideeen voor inrichting van kamertje, wil eigenlijk aan 1 kant een wandschildering maken maar weet niet goed WAT, moet iets zijn wat nog wel eventjes meekan, ideeen zijn meer dan welkom