wieg en andere dingetjes

vroeg me af of er nog meer kleintjes in een wieg liggen. antonio wel. aangezien hij nog niet zit laat staan uit zichzelf kan het nog wel. hoop zijn kamertje wel snel af te maken zodat hij in de ledikant kan, is denk ik wel wat veiliger.

ooh ja vind deze site zo handig, was gisteren bezig met op te schrijven wanneer hij nou kon buikschuiven etv maar wist de data echt niet meer, heb hier gebladderd en alle datas kwamen naar boven.

en antonio zegt nu sinds 2 dagen ook mama, ik smolt echt weg bij de eerste keer

ooh ja hebben jullie ideeen voor inrichting van kamertje, wil eigenlijk aan 1 kant een wandschildering maken maar weet niet goed WAT, moet iets zijn wat nog wel eventjes meekan, ideeen zijn meer dan welkom

Hey,

Jochem ligt allang niet meer in zijn wieg haha dat gaat hem niet worden met beertje hihi.

Ooooh wat gaaf dat tie mama zegt....papa is ook leuk maarja als ze mama gaan zeggen........smelt smelt.

Ik weet niet hoe gaat je kan tekenen(niet geledigend bedoeld he) Maar ik vind jungle thema (evt jungle book) erg leuk voor jongens. Maar Cars vind ik ook super en dat kan ook wel lang.
Verder brandweer slaat ook altijd wel aan bij jongens, en efteling thema bijv Pardoes....

Sucses ermee

liefs louise

Wij hebben voor (toen) Margo en (nu) Connor een Donald Duck kamer gemaakt, ben er nog steeds trots op!
Op hyves staan fotootjes...... mijn profiel : http://esther0508.hyves.nl/

Moet je me alleen ff vragen of je vriendjes mag worden ;-)

En zo kan je natuurlijk vanalles verzinnen.... thomas de trein, Brum, Cars (heb ik bij een vriendin gemaakt voor haar zoontje), playmobile, Lego, Sesamstraat, brandweer, politie, Dumbo, sterren en de maan enz......

Fantasie genoeg hier, zie bij sommige dingen het al op de muur staan :)

Succes!

Donald duck thema heeft een vriendin van mij ook.

Ik wil ook graag jorn zijn kamer veranderen in een echte jongenskamer... nu ie er eenmaal ligt vind ik dat neutrale maar neutraal...

ideën..staan hier al genoeg...
ik wou zelf denk ik boerderijdieren doen.
maar dat weet ik nog niet zeker!

staan hier idd leuke ideen tussen gaaf ben zelf helemaal niet crea en vind het ook moeilijk om iets te bedenken zolg zijn kamertje niet afgetimmerd is, kan niets visualiseren , stomhe

esz heb je vrienschapsverzoek gestuurd

supertje waar heb je de stickers besteld?

Pffft ik moet ze morgen ophalen en dan zal ik even kijken uit welk boek ze kwamen. Ik ben naar de behangzaak gegaan en daar hadden ze een boekje met muurstickers. Stond ook een aquarium en treintjes en nog meer leuke dingen in.

Terug
Bovenaan