Wieg?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik zit met een dilemma. Over 5 weken ben ik uitgerekend van onze tweede.
Twijfel nu opeens of ik de baby wel of niet in de bak van de kinderwagen moet laten slapen (bij de eerste wel 6 weken gedaan) of dat we toch een wieg moeten kopen..... voor de eerste weken dat de baby bij ons op de kamer slaapt. Daarna gaat ie gewoon naar zijn eigen kamertje met eigen ledikantje.....
HELP! Wat doen jullie?
Groetjes, Nicole

Hoi Nicole,

wij zetten wel een wieg op onze slaapkamer neer. Ik koop geen nieuwe maar leen er een van een goede vriendin. De kinderwagen staat beneden en om iedere keer als de baby wilt slapen dat hele ding naar boven te slepen zie ik niet zitten. Ik liep namelijk al drie dagen na de geboorte van mijn tweede weer buiten. Het was hartje zomer en de wagen heb ik echt versleten. En de bak op de grond lijkt me niets. Veel te tochtig en koud. Brr. Kan je geen wieg lenen van iemand? Anders kan je misschien het ledikantje op jouw kamer zetten. Als je baby dan groter is verhuis je hem weer.

Veel liefs van Marloes

Ik heb een wieg gekregen, maar de grap was dat mijn dochter overdag in de wagenbak lag en 's nachts niet in de wieg wilde...de eerste dagen dus de wagenbak in de wieg gezet voor de nacht.....dus ik zie geen probleem hoor, weet niet of ik wel een wieg zou hebben gekocht als ik hem niet had gekregen..., was het kindje ws gelijk in een ledikantje met een verhoogde bodem gegaan of misschien ook in de wagenbak...
Yvonne

Terug
Bovenaan