wieg

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een nieuwe betaalbare complete wieg. Ik heb heel wat gezocht, maar ik kom steeds op duitse sites uit die niet in nederland leveren. Wie kan me helpen? Happy baby enzo vind ik veel te duur en ook niet echt wat ik zoek,

Linda

Hoi,

Volgens mij heeft IKEA ook wiegjes en kijk anders eens bij meubelmakers die ook junior en kinderbedden maken. In Brabant zit er een die vrij goedkoop bedden maakt, misschien kan die ook een wiegje maken (www.kinderbedden.info). Je zult dan wel zelf nog een sluier en zo moeten maken.
Wij hebben een oude familie wieg helemaal opgeknapt met nieuwe stof en matras. Net nieuw en super goedkoop. De stof was ongeveer € 50 en de matras ook. Succes ermee!

grz mama van Nora

Wij hadden  er een van  Baby Planet. Als je op internet kijkt Baby Planet, wiegjes en dan de eerste, nu EUR 149,-- inclusief matrasje. Dat matrasje vond ik niet veel en hebben we bij Prenatal een matrasje op maat laten maken. Dat was iets van EUR 40,--. Misschien iets voor jou!

Hallo!

Heb je al eens op marktplaats gekeken? Daar zijn genoeg wiegjes te vinden, weet natuurlijk niet of je liever een nieuwe wil?

Groetjes,
Miepzzz

Hoi Linda,

zelf heb ik de oude familiewieg opnieuw laten bekleden en een nieuw matrasje laten maken. Een vriendin van m'n moeder heeft als hobby het opknappen en bekleden van wiegen en doet dat erg goed! Je kan haar wiegen vinden op Marktplaats. Ze woont in Soest (postcode 3762 ofzo) en heet Else. Ook als je zelf een leuke (oude) wieg vindt kan ze die opnieuw voor je bekleden, helemaal in jouw smaak. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan