wieg

hmimes

New member
als jullie kleine in de wieg slaapt , past hij er nog lekker in ? Ik heb zo een mantje wieg met die grote wielen en ik denk nog max 1 maand en dan past hij er niet in . Vindt het zo jammer als hij in de grote ledikant moet snik snik .
 
Mijn middelste heeft tot 5,5 maand in de wieg gelegen 's nachts. Het is zo'n schommelwiegje van de prenatal....ideaal! Voorlopig slaapt meneer nog bij ons op de kamer dus!
 
wij hebben geen wieg :), we leggen ze de eerste paar weken bij ons op de kamer in de kinderwagenbak op 2 stoelen en daarna lekker in het ledikantje op de eigen kamer! Ik was het nog niet van plan maar noodgedwongen moest ze een keer in het ledikant slapen omdat ze de kinderwagenbak ondergespuugd had, en toen sliep ze zo lekker dat ik haar er maar gelijk in heb laten liggen. als je het kort opdekt staat het niet zo mega..!
 
Dean en Jack slapen vanaf dag 1 in hun ledikant op hun eigen kamertje.
Er bestaan wel tweelingen wiegen maar die zijn zo groot vandaar dat we daar niet voor hebben gekozen in onze slaapkamer.

Liefs Lynn.
 
Wij hebben de wegnam paar weken al vervangen voor het grote bed. Ik vond het ook jammer het kleine wiegje weg want het is zo schattig, maar vond het ook super stoer dat hij al in het grote bed kon met slaapzakje. Kleine mannetjes worden groot zeg maar... :)
 
nou mijn mannetje wil niet eens in zijn ledikant! Hij slaapt nu dus in de wandelwagenbak.. heb het al een paar keer geprobeerd, maar zonder succes.. ga het dit weekend maar weer proberen en dan doorzetten.
 
@denise-pa83 je zou kunnen proberen er iets in te leggen wat naar jou ruikt. Bijvoorbeeld een hydrofiel onder je kledingstuk voor een middagje en dat op hoofdhoogte in ledikant leggen waarop hij dan gaat slapen. Dan ruikt hij vertrouwde geur van mama en kan hij rustig van worden. Wie weet...
 
Terug
Bovenaan