wiegje ja of nee??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik ben patries en 29w 4d zwanger van mijn tweede kindje.
ik heb de babykamer al helemaal klaar,maar nou ben ik toch aan het twijfelen of ik een wiegje wil voor de eerste paar weken,voor naast me bed te zetten.
hebben jullie een wiegje??
en ligt het nou aan mij of zijn die nou overal zo duur,niet normaal meer.

groetjes patries(29w 4d)

Hoi Patries,

Ik had bij mijn eerste ook een wiegje en vond dat wel heel handig hoor, ik had hem 's nachts lekker naast mijn bedje staan, wij hebben toen zo'n mandje gekocht bij Prenatal en die was toen niet zo heel erg duur.....

Succes, Angel

Ik heb een wiegje , maar dit is een familie wiegje dus heb er eigenlijk weinig voor betaald. Heb alleen een matrasje op maat moeten aanschaffen en stof voor de bekleding omdat de wieg nu kaal was. Onze dochter heeft t/m een half jaar ingeslapen en sliep lekkerder in de wieg dan in het ledikantje.
Maar nieuw zijn wiegjes idd erg duur , je kunt dus overwegen om eens te kijken naar een 2e handse die je opknapt naar je eigen smaak.

Groet Xanthe

We hebben ons rotgezocht naar wiegjes. Werkelijk waar veel van die dingen zijn slap, de bekleding armoedig en dan nog betaal je er veel geld voor.

Anderhalve week geleden zijn we tegen een prachtige wieg aangelopen. Showmodel dus dat scheelde alweer 100 euro, mooie stof, stevige wieg en zo schattig en romatisch. En ja nog steeds een hoop geld. Maar wij wilde toch graag iets en ik geef liever iets meer geld uit en ben er tevreden over, dan dat ik iets uitgeef en denk jeetje wat heb ik nou gekocht.

In ieder geval ik ben helemaal verliefd en heb ook het romatische idee dat als mijn kiddies were kiddies krijgen dat de wieg dan weer van pas komt, en wie weet krijgen we na deze kleine nog wel een kleintje.

Dat is dan het romatische deel.

Mij is het bij de oudste twee super goed bevallen om de wieg naast het bed te hebben staan. Dus dat was toch wel het belangrijkste argument om op zoek te gaan naar een wieg.

Miep

Hoi,

Het klopt idd dat die dingen echt hartstikke duur zijn!
En dat voor maar zo''n kort gebruik eigenlijk.
Misschien kun je eens op markplaats kijken, daar hebben
ze toch ook wel tweedehands. Desnoods koop je zelf een
nieuw matrasje ofzo.
Als ik de ruimte had in onze slaapkamer dan had ik denk
ik ook wel een wiegje gekocht, vind het wel een fijn idee
dat je kleintje dan zo dichtbij je ligt. Ook al is het maar alleen
voor de eerste maand.

xx Syrah

Hoi Patries,

Toen mijn dochter drie jaar geleden werd geboren hebben wij haar een week ofzo 's nachts in de reiswieg gelegd op onze kamer. Dit ging heel goed, daarna hebben wij een degelijk campingbedje aangeschaft met een goed matras, zo heeft ze het eerst halfjaar bij ons op de kamer geslapen.
Is allemaal prima gegaan.

Succes met je keuze!
Groetjes van Tes

hoi meiden,

Wij hebben ook een wiegje. Wij hebben hem via marktplaats gekocht voor 50 euro.
We hebben hem wit gespoten en samen met mijn heb ik op de Albert Kuijp stof gekocht. Mijn moeder heeft vervolgens het wiegje helemaal aangekleed. Al met al waren we ongeveer 80 euro kwijt. Hij is echt zo schattig.
Hij staat heel romantisch.

Gr Amber

Bij mijn vorige kinderen heb ik de reiswiegjes in onze slaapkamer gezet zo lang als dat ik het volhield. Vond het namelijk toch wat onrustig, omdat je alle geluidjes hoort. Maar dat moet je zelf ervaren. Nu kan ik van mijn schoonzusje een wiegje lenen dat ze twee jaar geleden bij Prenatal heeft gekocht. Heel stevig en er is eventueel later een bankje van te maken als je zou willen. Succes ermee!

Terug
Bovenaan