Wiegje

Hallo allemaal,

redaro gefeliciteerd met je goede 20weken echo super, ook iedereen gefeliciteerd met de goeie echo's de klinkende hartjes en alle andere mijlpalen!!!

vandaag ben ik precies 20 weken en ben ik samen met mijn moeder begonnen om de wieg opnieuw te bekleden. Vanmiddag de schaar gezet in mijn trouwjurk, dat was even slikken maar ja de wieg wordt super.
nu mijn vraag; in de wieg zit een matrasje van schuimrubber mag dit?

overigens voel ik mij super geen misselijkheid meer, de rugpijn is te handelen en ook de darmen werken weer redelijk normaal. voor iedereen succes met de komende echo's

groetjes Froukje

Hoi froukje.

Dank je wel!!!
Lijkt mij ook moeilijk om je trouwjurk te verknippen!
De mijne hangt al 3 jaar op zolder zonder dat ik er iets mee doe maar wegdoen of verknippen kan ik ook niet!
Over het matrasje, ik heb eigenlijk geen idee of schuimrubber mag. Bij ons eerste kindje hebben we speciaal een matrasje laten maken in een babywinkel omdat het oude matrasje heel erg vies was. Het ziet er nu precies uit als ons eigen matras. Misschien kan je info krijgen in een babywinkel???

Fijn dat je je goed voelt, ik ben ook erg blij dat de misselijkheid het zo goed als weg is, lucht erg op!

Succes met je wiegje!

Liefs Redaro

Hoi hoi,

Ik ben niet getrouwd, dus ook geen last van trouwjurk angst! haha. Het lijkt me wel mooi, het hemeltje van je eigen jurk stof!

Wat betreft het matrasje, ik zou zelf een matrasje laten maken. Dan weet je zeker dat het goed ademend is. Het lijkt me, dat als je kindje met het gezichtje in het matrasje terecht komt, dat schuimrubber niet echt oke is! Wij hebben het matrasje toen online besteld. Gewoon je maten doorgeven, en wat voor een soort matras je zoekt, en je krijgt hem thuisbezorgd. Valt qua prijs reuze mee. Ik zal de site eens voor je opzoeken.

Je hoort nog van me!

Groetjes Liff

Hoi Hoi,

Ook wij hebben een nieuw matrasje laten maken voor de wieg. Wij waren 40 euro (bij gardo) kwijt daar zou ik niet op besparen en je weet dan dat je kindje gewoon goed ligt. Ons werd het wel aangeraden een goed matras voor zowel de wieg als het ledikant te kopen.
Verkoop techniek of niet ik voelde me er wel beter bij.
S6.

Groetjes,
Gea

Terug
Bovenaan