Wiegmatras op maat

<p>Hoi! </p><p>Ik wil graag de oude wieg van mijn vader gebruiken en wil hiervoor een nieuw matrasje aanschaffen. Zie je natuurlijk dat de standaard maten net niet passen... ?</p><p>Op het forum las ik een aantal goede berichten over een matras op maat bij de Prenatal. Zijn er dames die dit ook hebben gedaan? En hoe doen jullie dat met de hoezen etc? </p><p>Ik hoor het graag!</p>

Ik heb ook ergens een wiegmatras op maat laten maken, weet alleen niet meer waar want het is 5 jaar terug... maar daar pasten gewoon de normale wiegonderlakens van Prenatal omheen! Onze wieg was ovaal en daardoor afwijkend van maat, maar de hoeslakens van een wieg passen al snel hoor. Alle wiegjes hebben zo'n beetje dezelfde maat qua matras en een hoeslaken rekt wel wat mee of kun je onder het matras een beetje extra wegmoffelen

Hoi, wij hebben dit ook gedaan met het wiegje van mijn vriend zeg maar. Bij de prenatal, super gemakkelijk. Even een mal maken van het bedbodempje en die mal meenemen. Matras uitzoeken en klaar! Ook ons matrasje was ovaal maar alle wieglakentjes ed passen er goed omheen.

Terug
Bovenaan